Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kasprzaka 17 17
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
REGON: 01103538100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa drobnego sprzętu jednorazowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - cewniki, dreny Pakiet nr 2 - urologia Pakiet nr 3 - venflony, strzykawki Pakiet nr 4 - drobny sprzęt Pakiet nr 5 - cewniki, zagłębniki Pakiet nr 6 - drobny sprzęt Pakiet nr 7 - drenaż Pakiet nr 8 - dreny Pakiet nr 9 - sprzęt do hemodynamiki Pakiet nr 10 - wkłady do ssaka Pakiet nr 11 - aparaty do pompy Pakiet nr 12 - filtry do Newt porta Pakiet nr 13 - wkłady do ssaka Pakiet nr 14 -wkłady do strzykawki automatycznej Pakiet nr 15 - embolektomia Pakiet nr 16 - wkłady do strzykawki automatycznej Pakiet nr 17 - rurki proktologiczne Pakiet nr 18 - wkłady do ssaka Pakiet nr 19 - stomia Pakiet nr 20 - testy urazowe Pakiet nr 21 - paski do glukometru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 formularz asortymentowo - cenowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: Pakiet nr 1 - 1.759,80 zł Pakiet nr 2 - 1.460,08zł Pakiet nr 3 - 4.712,00 zł Pakiet nr 4 - 1.765,75 zł Pakiet nr 5 - 691,12 zł Pakiet nr 6 - 357,66 zł Pakiet nr 7 - 723,00 zł Pakiet nr 8 - 120,20 zł Pakiet nr 9 - 560,00 zł Pakiet nr 10 - 42,00 zł Pakiet nr 11 - 70,00 zł Pakiet nr 12 - 60,00 zł Pakiet nr 13 - 180,00 zł Pakiet nr 14 - 350,00 zł Pakiet nr 15 - 159,60 zł Pakiet nr 16 - 840,00 zł Pakiet nr 17 - 375,60 zł Pakiet nr 18 - 168,80 zł Pakiet nr 19 - 201,30 zł Pakiet nr 20 - 135,00 zł. Pakiet nr 21 - 782,60 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnia ww warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu stosownych certyfikatów/ wpisów do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanych wyrobów, oraz że udostępnimy je na żądanie Zamawiającego. 2) Załącznik nr 1 - wypełniony formularz oferty 3) Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo - cenowy Pakiet nr 1 do 21. 4) Załącznik nr 3 - oświadczenie ustawowe 5) Oświadczenie o dostarczeniu próbek oferowanego sprzętu na żądanie Zamawiającego - załącznik nr 4. 6) Załącznik nr 5 - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 7) Dokumenty rejestracyjne - Kopie dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych/ certyfikatów CE/deklaracja zgodności. 8) Dowód wpłaty wadium. 9) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). Pełnomocnictwo powinno zawierać zakres, w jakim poszczególni Wykonawcy będą realizować zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i dorosłych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wkładów do kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa rękawiczek niesterylnych, obłożeń niesterylnych i ubrań jednorazowego użytku do kolonoskopii dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 32/2016)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rękawiczek diagnostycznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/34/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa staplerów, błon i materiałów do rtg, pieluchomajtek, worków, wstrzykiwaczy i materiałów sterylizacyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa osprzętu do zabiegów laparoskopowych i generatorów: Erbe ICC200, Emed Spectrum - 2 pakiety w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-07-15