Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 34 części: Część 1 – Wyposażenie laboratorium (w skład wyposażenia wchodzą: wirówka z chłodzeniem – szt. 1, licznik komórek – szt. 1; system przygotowania płynów hodowlanych – szt. 1; system dozowania pożywki i czynników hodowlanych – szt. 1; chłodziarko-zamrażarka – szt. 2; system oczyszczania wody – szt. 1; blok grzejny – szt.1; komora laminarna – szt.1; przepływowa lampa UV – szt. 1) dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 38000000-5; Część 2 – Mikrotom rotacyjny manualny dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 38500000-0; Część 3 – System transportu skrawków z łaźnią wodną do mikrotomu dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 38500000-0; Część 4 – Płyta grzejna do suszenia preparatów mikroskopowych dla Katedry Biofizyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 38500000-0; Część 5 – Termocykler (Cykler termiczny) dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 38951000-6; Część 6 – Wirówka laboratoryjna mini z wymiennymi rotorami w komplecie dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 42931100-2; Część 7 – Suchy blok grzejny dla Katedry Zoologii i Ekologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 38436310-6; Część 8 – System do analizy i rejestracji badań dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, 38651600-9, 38519300-9; Część 9 – Urządzenie do pomiaru przepływu wody w ciekach dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, 38421000-2; Część 10 – Nóż diamentowy do ultramikrotomu dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 39241130-3; Część 11 – Szafa bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne - 6 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 39180000-7; Część 12 – Mikroskop optyczny trinokularowy dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, 38510000-3; Część 13 – Mikroskop optyczny laboratoryjny - 2 szt. dla Katedry Botaniki i Fizjologii Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, 38510000-3; Część 14 – Suszarka laboratoryjna dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, 38540000-2; Część 15 – Refraktometr do oznaczania koncentracji cukru odwróconego dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ, 38410000-2; Część 16 – Refraktometr do oznaczania koncentracji sacharozy dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ, 38410000-2; Część 17 – Młynek laboratoryjny dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ, 38000000-5; Część 18 – Łaźnia termostatyczna z pokrywą dla Katedry Biochemii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, 42943000-8; Część 19 – Rotator z wyposażeniem dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ, 38540000-2; Część 20 – Waga precyzyjna dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ, 38310000-1; Część 21 – Mieszadło magnetyczne z podgrzewaniem dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ, 38436500-5; Część 22 – Cieplarka laboratoryjna dla Katedry Przedklinicznych Nauk Weterynaryjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ, 38540000-2; Część 23 – Mikroskop stereoskopowy - 3 szt. dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ, 38510000-3; Część 24 – Wytrząsarka do płytek Elisa z inkubatorem dla Katedry Biochemii i Toksykologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ, 38436000-0; Część 25 – Homogenizator – zestaw dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ, 38436800-8; Część 26 - Aparat fotograficzny z adapterem do mikroskopu dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 26 do SIWZ, 38651000-3, 38519300-9; Część 27 - Kolorowa kamera cyfrowa do mikroskopu, kompatybilna z mikroskopem Motic B2 dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ, 38519300-9; Część 28 – Mikroskop biologiczny dla Katedry Ochrony Roślin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ, 38510000-3; Część 29 – Mieszadło magnetyczne 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ, 38436500-5; Część 30 – pH-metr 4 szt. dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ, 38416000-4; Część 31 – Zamrażarka niskotemperaturowa dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ, 39711100-0; Część 32 – Stołowy licznik kolonii bakterii dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 32 do SIWZ, 38540000-2; Część 33 – Frezer do lodów dla Katedry Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 33 do SIWZ, 42513000-5; Część 34 – Pojemnik do przechowywania próbek w czystym azocie (dewar) dla Katedry Fizjologii Zwierząt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ, 44610000-9; Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu:1. Dostawę, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-34 do SIWZ, oraz przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia.2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na przedmiot zamówienia, 3. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia, która liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi:- w części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 minimum 24 miesiące,- w części 17 i 24 minimum 12 miesiące,4. Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. 5. Dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do jednostki organizacyjnej UP wskazanej w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, dotyczy to również napraw jakie mogą wystąpić w okresie trwania gwarancji.6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.7. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 23.12.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 35 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24i/lub 25i/lub 26i/lub 27i/lub 28i/lub 29i/lub 30i/lub 31i/lub 32i/lub 33i/lub 34 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 38 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach