Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
- Data zamieszczenia: 2020-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
REGON: 31022628200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego wraz z dzierżawą 2 aparatów do oznaczania OB dla SPZOZ w Krotoszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego wraz z dzierżawą 2 aparatów do oznaczania OB dla SPZOZ w Krotoszynie – pakiet nr 1-6 wg Formularza cenowego – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca powinien zaoferować w pakiecie nr 3: - 2 automatyczne analizatory współczynnika opadania krwi, spełniające kryteria podane w załączniku nr 6 będącymi parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodne ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Ponadto Wykonawca w pakiecie nr 3 w trakcie trwania umowy zapewni: - bezpłatne serwisowanie analizatorów przez okres trwania umowy dzierżawy oraz zapewni bezpłatne okresowe przeglądy techniczne zgodnie z protokołem eksploatacji analizatorów. - bezpłatne doszkalanie (co najmniej 4 szkolenia) personelu wskazanego przez kierownika laboratorium w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z analizatorów (kończące wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia), na własny koszt w terminie podanym przez zamawiającego po zawarciu umowy, - rozwiązywanie pojawiających się problemów w zakresie obsługi analizatorów, - rozwiązywanie pojawiających się niezgodności interpretacyjnych oraz wszelkich trudności interpretacyjnych wyniku, - reakcja serwisu w razie awarii aparatów w ciągu 48 godzin (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca , któremu zostanie udzielone zamówienie, podał z dniem zawarcia umowy bezpośredni kontakt do punktu serwisowego – numer telefonu, fax, adres e-mail konkretnej osoby odpowiedzialnej za serwis, który będzie dokonywał napraw aparatów w trakcie trwania umowy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dwoma oferowanymi analizatorami na czas trwania umowy następujące urządzenia (dotyczy pakietu nr 3): - 2 UPS/y (Wyposażenie analizatora w zewnętrzne urządzenie zasilania awaryjnego UPS o czasie podtrzymania pracy minimum 20 minut - pełen koszt serwisowania urządzenia zasilającego ponosi Wykonawca). 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Parametry graniczne 2 analizatorów – załącznik nr 6 (dotyczy pakietu nr 3), b) wymagania oceniane - załącznik nr 7 (dotyczy pakietu nr 3) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. c. Oświadczenie – załącznik nr 3 d. Parametry graniczne 2 analizatorów – załącznik nr 6 (dotyczy pakietu nr 3), e. Wymagania oceniane - załącznik nr 7 (dotyczy pakietu nr 3) 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). II. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i serwisem stacji meteorologicznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa systemu do obrazowania żeli
Dodano: 2023-09-28 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP w Poznaniu
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mikroskopu laboratoryjnego, zestawów preparatów mikroskopowych, trenażera tamowania krwotoków – kończyna górna, trenażera tamowania krwotoków – kończyna dolna,.....
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk do badania odporności dachów na wpływ zewnętrznego źródła ognia
Dodano: 2023-05-15 - PN 30/04/2023 – narzędzia warsztatowe i laboratoryjne
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa i instalacja zestawu do wyposażenia pracowni i utrzymania hodowli ryb Danio rerio
Dodano: 2023-02-06 - Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki PCR zakażeń wywołanych przez drobnoustroje.
Dodano: 2022-08-09 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pryrodniczego w Poznaniu– liczba części 2
Dodano: 2022-07-13 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2021-03-08