Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH - 14 pozycji asortymentowych Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i zakres zamówienia zawiera „Specyfikacja istotnych warunków zamówienia”, załącznik nr 1. Poz.1. kurczak świeży cały schłodzony Poz.2. kurczak mrożony cały Poz.3. noga drobiowa (dwie kości) Poz.4. noga drobiowa mrożona Poz.5. korpus z kurczaka świeży ze skrzydłami poz.6. filet z piersi kurczaka świeży surowy schłodzony Poz.7. filet z piersi kurczaka świeży surowy - schłodzony poz.8. wątróbka drobiowa świeża Poz.9. parówki drobiowe Poz.10. pasztet drobiowy pieczony Poz.11. szynka drobiowa Poz.12. polędwica drobiowaniskotłuszczowa Poz.13. polędwica drobiowa z warzywami Poz.14. szynka z indyka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- wg wzoru określonego w załączniku nr 1, posiadający wypełnione wszystkie wiersze i kolumny 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 2 zadania
Dodano: 2024-01-23 - Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH dla potrzeb Zespołu Szkół Elektronicznych Internatu Technikum Elektronicznego im. Obrońców Lublina 1939 roku w Lublinie, przy ul. Wojciechowskiej 38
Dodano: 2023-01-22 - Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego i filetów rybnych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Dorohusku.
Dodano: 2017-01-03