Przetargi.pl
Dostawa do Zamawiającego urządzenia do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 10-747 Olsztyn, ul. Tuwima 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5234692 , fax. 089 5234693
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
    ul. Tuwima 10 10
    10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5234692, fax. 089 5234693
    REGON: 00128934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pan.olsztyn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Zamawiającego urządzenia do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie urządzenia do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego wraz z: dwoma niezależnymi wózkami załadowczymi (dolny, górny) i dodatkowym wózkiem iniekcyjnym, umożliwiającymi ustawianie dużych zlewek, koszy lub statywów do szkła, koszy do narzędzi i akcesoriów laboratoryjnych, demineralizatorem o wielkości złoża 22 l i konduktometrem, detergentem alkalicznym i neutralizatorem. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje także montaż i instalację urządzenia oraz bezpłatne szkolenie personelu w dniu jego dostawy i instalacji. Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia (graniczne warunki techniczno - eksploatacyjne) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki ogólne: 1. W specyfikacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, określono parametry graniczne przedmiotu zamówienia wskazując na jego opis i parametry techniczne. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego, musi być fabrycznie nowe, aktualnie produkowane na rynku, nie może posiadać parametrów gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do montażu, uruchomienia urządzenia w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie działania urządzenie do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego w ramach ceny oferty. 3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Do oferty należy dołączyć: a) dokładny opis parametrów technicznych urządzenia do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego w j. polskim z podaniem rodzaju, typu i producenta zaproponowanego sprzętu (wydruk ze strony producenta, folder itp.); b) instrukcję dotyczącą sposobu korzystania z urządzenia (instrukcję obsługi). c) dokument gwarancyjny, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych uzależnione będzie od okazania dokumentu gwarancyjnego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy. 6. Wykonawca dostarczający urządzenie udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz zapewni pełny nieodpłatny serwis gwarancyjny urządzenia. Przedmiotowe terminy biegną od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 7. Czas reakcji przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa w godzinach - max. 48 godzin. 8. Liczba napraw gwarancyjnych zobowiązujących dostawcę do wymiany zestawu (podzespołu) na nowy - max. 3 naprawy. 9. W przypadku naprawy urządzenia trwającej dłużej niż 14 dni (czas liczony od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego) przedłuża się gwarancję o czas przerwy w eksploatacji. 10. W przypadku nie dokonania naprawy ww. określonych terminach wymiana wadliwego egzemplarza urządzenia na nowe o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, bez dodatkowych opłat. 11. W przypadku wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty i zawartej umowy. 12. Transport urządzenia do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego urządzenia. 14. Opóźnienie w wydaniu przedmiotu umowy, przekraczające 3 tygodnie, upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy, z wyłączeniem przypadków siły wyższej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach