Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80 , fax. 89 524 53 80
- Data zamieszczenia: 2013-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
ul. Warszawska 30 30
10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, fax. 89 524 53 80
REGON: 28031463200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk-olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Centralnej Sterylizatorni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Centralnej Sterylizatorni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymagania techniczne - warunki graniczne określa Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie regenerowany, nie używany lub będący przedmiotem pokazów, demonstracji, itp., wyprodukowane po 1 stycznia 2013 r. oraz posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. Ponadto Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt medyczny był dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub deklaracja zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 3. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca sporządzi i dostarczy protokół zdawczo - odbiorczy, dokumenty dopuszczające do używania wraz z niezbędnymi certyfikatami, paszport techniczny, dostarczy również wszelką dokumentację producenta dotyczącą oferowanego urządzenia, instrukcje obsługi. W formie pisemnej dostarczy również gwarancje na oferowane urządzenia. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy przy użyciu własnych środków transportu i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku i rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona zainstalowania z podłączeniem wszystkich mediów niezbędnych do działania zamawianych urządzeń, pierwszego uruchomienia a także przeszkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Całość przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej na podstawie dokumentu przekazania (protokół przekazania - wszystkie dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone na język polski). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk-olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu na wyposażenie refundowanego stanowiska pracy dla pracownika gospodarczego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa myjni/ dezynfektora endoskopów wraz z materiałami eksploatacyjnymi na okres 48 miesięcy dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania myjni/ dezynfektora dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2016-01-28 - Przetarg nieograniczony na dostawę myjni endoskopów giętkich z elektronicznym systemem umożliwiającym rejestrację obrazów z danymi pacjenta, monitoringiem procesu mycia oraz integracją bazy danych z posiadanym systemem Infomedica i AMMS. NZP-51/10/15
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologicznego z Pododdziałem Udarowym z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 30/2014)
Dodano: 2014-09-01 - DOSTAWA MYJNI - DEZYNFEKTORA
Dodano: 2014-05-26 - 39/2013 Myjnia
Dodano: 2013-08-05 - Dostawa myjni dezynfektora
Dodano: 2013-07-18 - Dostawa myjni dezynfektora szt - 2 oraz lamp zabiegowych szt 4.
Dodano: 2013-06-27 - Dostawa sterylizatora parowego oraz myjni przelotowej
Dodano: 2012-10-18 - Myjnia dezynfektor
Dodano: 2012-09-13