Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
- Data zamieszczenia: 2010-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
ul. Kamieniec 10 10
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
REGON: 00031151000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości przez okres trzech lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości przez okres trzech lat z podziałem na 2 (dwa) PAKIETY, odpowiadających parametrom technicznym i jakościowym przedstawionym w pkt. 3.9. przedmiotowej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 2 Pakietów wynosi 2.200,00 zł (słownie: dw tysiące dwieście złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 1.400,00 zł, Pakietu Nr 2 - 800,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej,środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa środków czystości dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa środków czystościowych
Dodano: 2015-07-08 - Sprzedaż i dostawa Środków czystości specjalistycznych
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego Nr sprawy: ZP-10/2015.
Dodano: 2015-03-11 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej, środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa środków czystościowych
Dodano: 2014-05-08