Przetargi.pl
Dostawa do siedziby zamawiającego frezarki do pni.

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do siedziby zamawiającego frezarki do pni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego frezarki do pni o następujących parametrach technicznych: 1). Gabaryty: - długość do 300 cm, - szerokość do 150 cm, - wysokość do 130 cm, - masa do 900 kg. 2). Własny napęd silnikiem spalinowym o mocy min. 25 KM. 3). Licznik motogodzin. 4). Mechanizm mechanizmy zabezpieczające - rozłączające napęd z sekcją frezującą. 5). Średnica tarczy frezującej min. 40 cm. 6). Ilość zębów-noży tnących min. 16. 7). Głębokość frezowania min. 30 cm. 8). Wysokość frezowania min. 90 cm. 9). Szerokość frezowania min. 80 cm. Zamówienie obejmuje: - dostawę frezarki do pni do siedziby zamawiającego, - dostarczenie dokumentacji technicznej dostarczonej frezarki do pni (instrukcji obsługi, katalogu części zamiennych i podzespołów), - dostarczenie gwarancji oraz warunków gwarancji, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny świadczony w siedzibie zamawiającego, - wstępne przeszkolenie pracownika zamawiającego dot. uruchomienia i obsługi frezarki do pni, - dostawa 3 dodatkowych kompletów zębów/noży. Oferowana frezarka do pni musi posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w drogownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 166000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. c) wykonali w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej dwie dostawy frezarek do pni odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, f) Opis sprzętu. Opis należy sporządzić w ten sposób aby zamieścić wszystkie informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymagań stawianych w SIWZ, które musi posiadać oferowana frezarka. g) Aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w drogownictwie. h) Oświadczenie Oferenta o udzieleniu gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty dostawy. i) Zaakceptowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach