Przetargi.pl
Dostawa do siedziby zamawiającego frezarki do pni.

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do siedziby zamawiającego frezarki do pni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego frezarki do pni o następujących parametrach technicznych: 1). Gabaryty: - długość do 300 cm, - szerokość do 150 cm, - wysokość do 130 cm, - masa do 900 kg. 2). Własny napęd silnikiem spalinowym o mocy min. 25 KM. 3). Licznik motogodzin. 4). Mechanizm mechanizmy zabezpieczające - rozłączające napęd z sekcją frezującą. 5). Średnica tarczy frezującej min. 40 cm. 6). Ilość zębów noży tnących min. 16. 7). Głębokość frezowania min. 30 cm. 8). Wysokość frezowania min. 90 cm. 9). Szerokość frezowania min. 80 cm. Zamówienie obejmuje: - dostawę frezarki do pni do siedziby zamawiającego, - dostarczenie dokumentacji technicznej dostarczonej frezarki do pni (instrukcji obsługi, katalogu części zamiennych i podzespołów), - dostarczenie gwarancji oraz warunków gwarancji, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny świadczony w siedzibie zamawiającego, - wstępne przeszkolenie pracownika zamawiającego dot. uruchomienia i obsługi frezarki do pni, - dostawa 3 dodatkowych kompletów zębów/noży. Oferowana frezarka do pni musi posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w drogownictwie. Załącznik 1 - wzór dokumentu Formularz ofertowy. Załącznik 2 - wzór dokumentu Wykaz dostaw. Załącznik 3 - wzór dokumentu Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 166000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. c) wykonali w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej dwie dostawy frezarek do pni odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, f) Opis sprzętu. Opis należy sporządzić w ten sposób aby zamieścić wszystkie informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymagań stawianych w SIWZ, które musi posiadać oferowana frezarka. g) Aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w drogownictwie. h) Oświadczenie Oferenta o udzieleniu gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty dostawy. i) Zaakceptowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach