Przetargi.pl
Dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat: drobnego, jednorazowego sprzętu medycznego i nici chirurgicznych

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat: drobnego, jednorazowego sprzętu medycznego i nici chirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia na dostawę drobnego, jednorazowego sprzętu medycznego i nici chirurgicznych okresie 3 lat z podziałem na 2 pakiety (w 2 tabelach); zawierający informacje o asortymencie, jedn. miary, szacunkowej ilości zamawianych pozycji, wraz z rubrykami do wypełnienia przez Oferentów został określony w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załącznik Nr 1 i NR 2 do SIWZ, i które po uzupełnieniu należy dołączyć do oferty. Pakiet I Zał. 1 dotyczy dostawy drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego i zawiera m.in.: aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych, cewniki, igły, pojemniki na odpady medyczne, rękawice zabiegowe, strzykawki. Pakiet II Zał. 2 nici chirurgiczne. Ofertę - Zał. Nr 3 do SIWZ można złożyć na całość przedmiotu zamówienia lub na każdy z pakietów oddzielnie. Pakiety dalej nie są już podzielne i Wykonawca, składając ofertę, zobowiązuje się do dostawy wszystkich pozycji asortymentowych, wymienionych w wybranym lub wybranych pakietach. Artykuły wymienione w 2 pakietach musza spełniać wymagania Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679). (Należy wypełnić oświadczenie - Zał. Nr 6) Oferowane pozycje asortymentowe z 2 pakietów załącznika Nr 1 i Nr 2 ( których to dotyczy), powinny być wymienione w Rejestrze wyrobów medycznych, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, posiadać oznakowania znakiem CE, zawierać w/lub na opakowaniach informacje o przeznaczeniu, wskazówki dotyczące stosowania, sposób przechowywania, termin ważności, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiający w arkuszach asortymentowo-cenowych, w określeniu nazw niektórych pozycji, użył nazw handlowych stosowanych produktów, jednakże będą brane pod uwagę ich odpowiedniki od innych producentów, z wymogiem podania informacji co do nazwy (a dana pozycja asortymentowa powinna cechować się równoważną lub wyższą jakością i równoważną wydajnością, oraz należy dokonać przeliczeń na wielkość opakowania, zgodną z określeniem w formularzu asortymentowo-cenowym). Dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w 2 pakietach asortymentowych będą realizowane w okresie 36-miesięcznego trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawców. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, zgłaszanymi telefonicznie lub faksem, z częstotliwością przeważnie 2 razy w tygodniu w godz. 8 - 14 w dni robocze, w terminie do 3 dni, od dnia złożenia zamówienia. Jednostkowe ceny brutto, podane w załączniku Nr 1 i Nr 2, powinny być skalkulowane do miejsca dostawy w sposób jednoznaczny, bez podziału na wartości zależne od wielkości zamówienia, wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierać w sobie wszystkie elementy cenotwórcze (cenę netto, VAT, opakowanie, koszt transportu, ubezpieczenie towaru, opłaty pośrednie, należności celne itp., oraz przewidywane przez dostawcę ewentualne upusty i rabaty. W przypadku spadku notowanych na rynku cen (promocyjne obniżki) zamawianych przedmiotów umowy, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia cen Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega, że wzrost cen nie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy od momentu obowiązywania umowy. Po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza wzrost cen zamawianego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach: a)drastyczny wzrost cen producentów lub kosztów transportu (powyżej 10%), b)zmiana stawek podatku VAT, c)zmiana kursu walut (w przypadku asortymentu importowanego), d)zmiana stawek celnych, (powyżej 10% w przypadku asortymentu importowanego), e)uwzględniający poziom inflacji wg opublikowanego komunikatu Prezesa GUS - w sprawie średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług za okres poprzednich 12 miesięcy; Kolejny wzrost cen możliwy jest po upływie 12 miesięcy od daty poprzedniego wniosku o podniesienie cen. Zamawiający w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie mógł przewidzieć w czasie opracowywania zamówienia, zastrzega sobie prawo w okresie obowiązywania umowy do korekty podanych w formularzach asortymentowo-cenowych zamawianych ilości i rodzaju pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe netto i brutto w określonym 12 - miesięcznym okresie niezmienności cen, pozostaną niezmienne. Dostawy po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego porównywalnych zamienników pozycji asortymentowych, ale pod warunkiem, że będą charakteryzowały się parametrami równoważnymi lub lepszymi niż wymienione w załącznikach Zał. 1, Zał. 2, w cenie nie wyższej niż przyjętej w ofercie. Zmiany ustaleń umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnego aneksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach