Przetargi.pl
DOSTAWA DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W KWIDZYNIE ZASILACZA AWARYJNEGO UPS, SKANERÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ LASEROWEGO KOLOROWEGO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 267 27 00 , fax. 0-55 267 27 01
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 0-55 267 27 00, fax. 0-55 267 27 01
    REGON: 19193256300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W KWIDZYNIE ZASILACZA AWARYJNEGO UPS, SKANERÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ LASEROWEGO KOLOROWEGO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie zasilacza awaryjnego UPS klasy Smart, skanerów komputerowych oraz laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niżej podanych zadaniach: Zadanie I zamówienia: dostawa 1 szt. zasilacza awaryjnego UPS klasy Smart, Zadanie II zamówienia: dostawa 2 szt. skanerów komputerowych, Zadanie III zamówienia: dostawa 1 szt. laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie zapisów z SIWZ:...6 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2 Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który złoży ofertę: 6.2.1 Na Zadanie I zamówienia doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej jednej dostawy zasilacza awaryjnego UPS klasy Smart o deklarowanej przez producenta mocy pozornej co najmniej 10000 VA, przy czym pod uwagę brane będą również takie dostawy, w których taki zasilacz stanowił tylko część dostawy, pod warunkiem, że z przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu w formie wykazu (Załącznik nr 2 do formularza oferty Doświadczenie zawodowe) wynikać będzie jednoznacznie (Wykonawca opisze to np. w wykazie), iż taki zasilacz był częścią dostawy. 6.2.2 Na Zadanie II zamówienia doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej jednej dostawy skanera komputerowego, przy czym pod uwagę brane będą również takie dostawy, w których skaner komputerowy stanowił tylko część dostawy, pod warunkiem, że z przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu w formie wykazu (Załącznik nr 2 do formularza oferty Doświadczenie zawodowe) wynikać będzie jednoznacznie (Wykonawca opisze to np. w wykazie), iż skaner komputerowy był częścią dostawy. 6.2.3 Na Zadanie III zamówienia doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej jednej dostawy laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego, przy czym pod uwagę brane będą również takie dostawy, w których laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne stanowiło tylko część dostawy, pod warunkiem, że z przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu w formie wykazu (Załącznik nr 2 do formularza oferty Doświadczenie zawodowe) wynikać będzie jednoznacznie (Wykonawca opisze to np. w wykazie), iż laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne było częścią dostawy. 6.3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów opisanych w pkt. 7 niniejszej Instrukcji, wg formuły spełnia/nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie zapisów z SIWZ:...7 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTRCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 7.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 7.1.1 Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do formularza oferty oraz dla członków konsorcjum Załącznik nr 1a do formularza oferty). 7.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3 Wykaz potwierdzający doświadczenie w realizacji dostaw, o których mowa w pkt. 6.2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg wzoru określonego w Załącznik nr 2 do formularza oferty Doświadczenie zawodowe). Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie mogą być np.: protokół zdawczo-odbiorczy, referencje. 7.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.3 W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U Nr 188, poz. 1155) dla odpowiednich dokumentów jakie wymaga Zamawiający. 7.4 Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie: 7.4.1 Wykonawcy wspólnie (w ramach konsorcjum) ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dołączają do oferty dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego. 7.4.2 Wykonawcy wspólnie (w ramach konsorcjum) ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia wskazanego w pkt. 7.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp - tj. Załącznik nr 1 do formularza oferty. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, powinno być przedłożone i podpisane przez każdego członka Konsorcjum z osobna - Załącznik nr 1a do formularza oferty. 7.4.3 Wymagane dokumenty wskazane w pkt. 7.1.2. winny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.4.4 Wymagany wykaz i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.3 winny być złożone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym dokumenty te będą oceniane łącznie. 7.4.5 W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie (w ramach konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 7.5 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (wpisać w tabelę w pkt. 12 w Formularzu oferty - wg wzoru określonego w Rozdział III SIWZ)...

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupkwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach