Przetargi.pl
DOSTAWA DO 30 SZKÓŁ Z TERENU WOJEWÓDZTWA ŚWIETOKRZYSKIEGO ZESTAWÓW POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO KSZTAŁCENIA Z MATEMATYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJALNEJ

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DO 30 SZKÓŁ Z TERENU WOJEWÓDZTWA ŚWIETOKRZYSKIEGO ZESTAWÓW POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO KSZTAŁCENIA Z MATEMATYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego i rozładunkiem przez wykonawcę 30 zestawów pomocy dydaktycznych do kształcenia z matematyki w szkole podstawowej i gimnazjalnej, w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2010 r. Każdy z 30 zestawów musi składać się z następujących elementów: a) Pomoc dydaktyczna numer 1 - Obrazkowe układanki - 21 szt. b) Pomoc dydaktyczna numer 2 - Liczyk - 21 szt. c) Pomoc dydaktyczna numer 3 - Domina wymienne - 21 szt. d) Pomoc dydaktyczna numer 4 - Geometria przestrzeni - 21 szt. e) Pomoc dydaktyczna numer 5 - Koła liczbowe - 21 szt. f) Pomoc dydaktyczna numer 6 - Rozkładany sześcian - 21 szt. g) Pomoc dydaktyczna numer 7 - Magnetyczna tablica - 21 szt. 2. Zamówienie obejmuje: - dostawę pomocy dydaktycznych (zestawów) do kształcenia z matematyki w szkole podstawowej i gimnazjalnej do 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego. Wykaz szkół zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, - udzielenie gwarancji na dostarczone pomoce dydaktyczne - min. 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru. 3. Wszystkie pomoce powinny być: -zgodne z nową podstawą programową MEN, -umożliwiające indywidualną pracę z uczniem, zarówno w szkole jak i w domu, -wyposażone w instrukcję korzystania, -uniwersalne w zastosowaniu, umożliwiające ich wykorzystywanie do różnych celów na wszystkich etapach edukacji, -funkcjonalne, trwałe, proste w obsłudze. 4. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać deklaracje zgodności CE. 5. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39 16 21 00 - 6 - pomoce dydaktyczne 6. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ i w/w załączniku do SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, nazwy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ wymagania dotyczące funkcjonalności należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Zaoferowanie pomocy dydaktycznych, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert otrzymały nagrodę Ministra Edukacji, pozwoli na przyznanie ofercie dodatkowych punktów (rozdział XIII SIWZ). 9. Formularz cenowy dodatek nr 1A do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty wykonawcy ma zawierać cenę obejmującą wszystkie koszty, które poniesie wykonawca, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia do 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego i jego rozładunkiem. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 11. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ -Istotne postanowienia umowy. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, -aukcji elektronicznej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotu zamówienia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu i zobowiązany będzie na własny koszt do wymiany uszkodzonych zestawów na nowe zestawy. 18. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 19. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nagrodzone elementy zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach