Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
- Data zamieszczenia: 2010-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DO 30 SZKÓŁ Z TERENU WOJEWÓDZTWA ŚWIETOKRZYSKIEGO ZESTAWÓW POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO KSZTAŁCENIA Z MATEMATYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJALNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego i rozładunkiem przez wykonawcę 30 zestawów pomocy dydaktycznych do kształcenia z matematyki w szkole podstawowej i gimnazjalnej, w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2010 r. Każdy z 30 zestawów musi składać się z następujących elementów: a) Pomoc dydaktyczna numer 1 - Obrazkowe układanki - 21 szt. b) Pomoc dydaktyczna numer 2 - Liczyk - 21 szt. c) Pomoc dydaktyczna numer 3 - Domina wymienne - 21 szt. d) Pomoc dydaktyczna numer 4 - Geometria przestrzeni - 21 szt. e) Pomoc dydaktyczna numer 5 - Koła liczbowe - 21 szt. f) Pomoc dydaktyczna numer 6 - Rozkładany sześcian - 21 szt. g) Pomoc dydaktyczna numer 7 - Magnetyczna tablica - 21 szt. 2. Zamówienie obejmuje: - dostawę pomocy dydaktycznych (zestawów) do kształcenia z matematyki w szkole podstawowej i gimnazjalnej do 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego. Wykaz szkół zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, - udzielenie gwarancji na dostarczone pomoce dydaktyczne - min. 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru. 3. Wszystkie pomoce powinny być: -zgodne z nową podstawą programową MEN, -umożliwiające indywidualną pracę z uczniem, zarówno w szkole jak i w domu, -wyposażone w instrukcję korzystania, -uniwersalne w zastosowaniu, umożliwiające ich wykorzystywanie do różnych celów na wszystkich etapach edukacji, -funkcjonalne, trwałe, proste w obsłudze. 4. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać deklaracje zgodności CE. 5. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39 16 21 00 - 6 - pomoce dydaktyczne 6. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ i w/w załączniku do SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, nazwy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ wymagania dotyczące funkcjonalności należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Zaoferowanie pomocy dydaktycznych, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert otrzymały nagrodę Ministra Edukacji, pozwoli na przyznanie ofercie dodatkowych punktów (rozdział XIII SIWZ). 9. Formularz cenowy dodatek nr 1A do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty wykonawcy ma zawierać cenę obejmującą wszystkie koszty, które poniesie wykonawca, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia do 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego i jego rozładunkiem. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 11. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ -Istotne postanowienia umowy. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, -aukcji elektronicznej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest 30 szkół z terenu województwa świętokrzyskiego. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotu zamówienia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu i zobowiązany będzie na własny koszt do wymiany uszkodzonych zestawów na nowe zestawy. 18. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 19. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nagrodzone elementy zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia, mebli, oraz materiałów i sprzętu biurowego w ramach projektu Na dobry początek! Gmina Staszów dla przedszkolaków współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1. Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Części Nr 1, Nr 2 i Nr 3
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla obiektu systemu opieki nad dziećmi do lat 3 - żłobka gminnego w miejscowości Łopuszno, gm. Łopuszno, woj. świętokrzyskie
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa dodatkowego wyposażenia, mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach projektu pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brody
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa mebli, wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach projektu pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Brody
Dodano: 2015-07-01 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkole Podstawowej w Brzóstowej w ramach realizacji projektu nr WND-POKL.09.01.01-26-001/15 pn.: Modernizacja oddziału przedszkolnego Publicznej Szkoły Podstawowej w Brzóstowej
Dodano: 2015-06-03 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
Dodano: 2015-03-18 - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radoszyce do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Dodano: 2015-01-28 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III- powtórzenie postępowania dla części I i II
Dodano: 2014-09-11 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III
Dodano: 2014-08-28 - Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Staszowie, w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia
Dodano: 2014-08-14