Przetargi.pl
Dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie: część I - serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego, część II - kopiarek cyfrowych, część III - urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu, część IV - komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego

Starostwo Powiatowe w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6723485, 6725415 , fax. 023 6722945
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
    ul. 17 Stycznia 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6723485, 6725415, fax. 023 6722945
    REGON: 13038158200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie: część I - serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego, część II - kopiarek cyfrowych, część III - urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu, część IV - komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie: część I - serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego, część II - kopiarek cyfrowych, część III - urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu, część IV - komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego. Część I pn.: Dostawa serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego Zakres tej części zamówienia obejmuje: 1) dostawę, konfigurację, testowanie i włączenie do pracy w sieci 1 szt. serwera z oprogramowaniem, 2) dostawę, konfigurację i testowanie 1 szt. pamięci sieciowej, 3) dostawę, konfigurację i testowanie 1 szt. zasilacza awaryjnego w obudowie stojącej, przeznaczonego do pracy przy sprzęcie komputerowym, w tym przy serwerach. Część II pn.: Dostawa kopiarek cyfrowych Zakres tej części zamówienia obejmuje: 1) dostawę, montaż, konfigurację, uruchomienie, testowanie i włączenie do pracy w sieci Zamawiającego 5 szt. cyfrowych kopiarek umożliwiających kolorowe: kopiowanie, skanowanie i drukowanie dokumentów dwustronnych formatu A3, 2) dostawę, montaż, konfigurację, uruchomienie, testowanie i włączenie do pracy w sieci Zamawiającego 1 szt. cyfrowej kopiarki umożliwiającej czarno-białe: kopiowanie, drukowanie i kolorowe skanowanie dokumentów dwustronnych formatu A3, 3) dostawę, montaż, konfigurację, uruchomienie, testowanie, włączenie do pracy w sieci Zamawiającego 1 szt. cyfrowej kopiarki umożliwiającej czarno-białe: kopiowanie i drukowanie dokumentów formatu A3. Część III pn.: Dostawa urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu Zakres tej części zamówienia obejmuje: dostawę, konfigurację, włączenie do pracy w sieci oraz usługa wsparcia technicznego 1 szt. urządzenia lub zespołu urządzeń i usług dostarczających rozwiązania typu Next Generation Firewall, służących do zabezpieczania dostępu do Internetu. Część IV pn.: Dostawa komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i konfigurację 20 szt. komputerów z oprogramowaniem, 2) dostawę i konfigurację 1 szt. laptopa z oprogramowaniem, 3) dostawę i konfigurację 2 szt. laptopów z oprogramowaniem, 4) dostawę 11 szt. monitorów komputerowych, 5) dostawę 6 szt. drukarek laserowych formatu A4, umożliwiających automatyczne dwustronne drukowanie z sieci komputerowej Ethernet, 6) dostawę 2 szt. drukarek laserowych formatu A4, umożliwiających automatyczne dwustronne drukowanie z sieci komputerowej Ethernet, 7) dostawę 1 szt. faksu, 8) dostawę 2 szt. drukarek termotransferowych, 9) dostawę 1 szt. aparatu fotograficznego, 10) dostawę 15 szt. listew przepięciowych z zabezpieczeniem, przeznaczonych do pracy przy sprzęcie komputerowym, 11) dostawę 3 szt. listew zasilających tytu rack, 12) dostawę 10 szt. kości pamięci operacyjnej 4GB DDR3, 13) dostawę 5 szt. dysków twardych, 14) dostawę 10 szt. myszy komputerowych PS2, 15) dostawę 10 szt. myszy komputerowych USB, 16) dostawę 10 szt. klawiatur komputerowych PS2, 17) dostawę 10 szt. klawiatur komputerowych USB, 18) dostawę 5 szt. przedłużaczy PS2, 19) dostawę 10 szt. przedłużaczy USB, 20) dostawę 2 szt. adapterów złącza USB do portów konsolowych urządzeń sieciowych, 21) dostawę 5 szt. zasilaczy komputerowych wewnętrznych, 22) dostawę 25 szt. akumulatorów do zasilaczy awaryjnych, 23) dostawę 200 szt. wtyków RJ45, 24) dostawę 4 szt. nagrywarek DVD z oprogramowaniem, 25) dostawę 40 szt. patchcordów UTP. Przedmiot zamówienia Dostawca winien dostarczyć do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Zamawiany sprzęt będzie przeznaczony na wymianę i zastąpienie części wyeksploatowanej infrastruktury informatycznej w Wydziałach: Finansowym; Organizacyjnym; Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami; Edukacji, Kultury i Sportu; Rozwoju, Promocji i Funduszy Strukturalnych; Rolnictwa, Środowiska i Działań Antykryzysowych; Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Ciechanowie. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wszystkich norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zawartych w SIWZ. Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz cechy użytkowe i funkcjonalne zamawianego sprzętu i oprogramowania w poszczególnych częściach zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - dla I części zamówienia: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych i 0/100) - dla II części zamówienia: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych i 0/100) - dla III części zamówienia: 450,00 zł (czterysta pięćdziesiąt złotych i 0/100) - dla IV części zamówienia: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych i 0/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie: 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Dostawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Dostawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Dostawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Dostawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Dostawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Dostawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Dostawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Dostawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy. Dostawca do oferty załącza dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach