Przetargi.pl
dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu warzyw świeżych, ziemniaków i jabłek - nr sprawy 7/ż/09

Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 766 96 42/43
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu
    ul. Wrocławska 193-195
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 766 96 42/43
    REGON: 00032034800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu warzyw świeżych, ziemniaków i jabłek - nr sprawy 7/ż/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu warzyw świeżych, ziemniaków i jabłek. CZĘŚĆ I Warzywa korzeniowe i bulwiaste, kapustne, cebula, warzywa owocowe, liściaste, grzyby Burak ćwikłowy - CPV 03221111-7 Marchew - CPV 03221112-4 Warzywa - CPV 03221000-6 Cebula - CPV 03221113-1 Kapusta - CPV 03221410-3 Kalafior - CPV 03221420-6 Pomidory - CPV 03221240-0 Ogórki - CPV 03221270-9 Papryka - CPV 03221230-7 Sałata - CPV 03221310-2 Grzyby - CPV 03221260-6 1)Burak ćwikłowy 10 000 kg 2)Marchew 12 000 kg 3)Pietruszka korzeniowa 4 000 kg 4)Seler korzeniowy 10 000 kg 5)Por 2 000 kg 6)Cebula 6 000 kg 7)Cebula czerwona 300 kg 8)Kapusta czerwona 2 500 kg 9)Kapusta biała 10 000 kg 10)Kapusta włoska 2 000 kg 11)Kapusta pekińska 2 000 kg 12)Kalafior 2 000 kg 13)Fasolka szparagowa 2 000 kg 14)Pomidory szklarniowe 10 000 kg 15)Ogórki świeże szklarniowe 8 000 kg 16)Papryka słodka 4 500 kg 17)Czosnek 500 szt 18)Rzodkiewka 6 000 pęczków 19)Rzodkiew biała 500 kg 20)Sałata głowiasta 15 000 szt 21)Sałata lodowa 7 000 szt 22)Natka pietruszki 25 000 pęczków 23)Koperek 30 000 pęczków 24)Szczypiorek 10 000 pęczków 25)Pieczarki 1 000 kg Część II Ziemniaki - CPV 03212100-1 1)Ziemniak jadalny wczesny Ziemniak jadalny późny 85 000 kg Część III Jabłka - CPV 03222321-9 1)Jabłka krajowe 22 000 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić zamawiającemu, umowę regulującą współpracę tych wykonawców: wskazanie celu gospodarczego zgodnego z wykonaniem zamówienia, sposób współdziałania wykonawców przy wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego, oznaczenie czasu trwania umowy, obejmującego, przynajmniej, okres wykonania zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z wykonawców do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji i rękojmi, zakaz dokonywania w umowie zmian, mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, bez zgody zamawiającego, wskazanie tzw. Partnera wiodącego - Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec zamawiającego w czasie wykonywania zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie zamówienia. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najwyższy zaoferowany upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach