Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg
- Adres: 05220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 614 425 , fax. 227 614 446
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
05220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 614 425, fax. 227 614 446
REGON: 1015399000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI ZAPASOWYCH DO URZĄDZEŃ PRZEZNACZONYCH DO SYMULOWANEGO STRZELANIA W SYSTEMIE ‘ŚNIEŻNIK” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych części zapasowych do urządzeń przeznaczonych do symulowanego strzelania w systemie ŚNIEŻNIK. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Formularzu cenowym – Zał. Nr 1 i Specyfikacji Technicznej – Zał. Nr 1A. Dokumentacja dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wymaga się, aby dostawcą był producent lub autoryzowany przedstawiciel. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego; (dopuszcza się dostawę częściową). Dostawca musi wyrazić zgodę na realizację wymagań jakościowych pod nadzorem 15 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego w zakresie określonym w AQAP 2120, przy czym dostawca nie ma obowiązku posiadania i wdrożenia certyfikatu AQAP 2120 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31711000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 6 000,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/29/17/L3/R3/160/01 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy – Załącznik nr 1. 2. Specyfikacja Techniczna – Załącznik Nr 1A 3. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2. 4. Oświadczenie wykonawcy składane do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – Załącznik nr 3 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Art. 25a ust.1 ustawy PZP) – Załącznik nr 4 6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Art. 25a ust.1 ustawy PZP) – Załącznik nr 5 7. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 6 8. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 7 9. Wykaz wykonanych dostaw – Załącznik nr 8 10. Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę dwóch wzmacniaczy homodynowych do odczytu sygnałów z układu pomiaru długości impulsów zestyków elektronowych lasera PolFEL
Dodano: 2024-06-21 - Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex, Datex Ohmeda i Philips
Dodano: 2021-03-24 - „ Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips "(powtórka postępowania RZP-23/IM/2020 Pakiet nr 1)
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa materiałów elektronicznych dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-10-09 - Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-07-28 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Datex Ohmeda, Date x i Philips z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-03-05 - USŁUGA KONSERWACJI, SERWISU I KONFIGURACJI ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW OCHRONY ORAZ DOSTAWA I WYMIANA URZĄDZEŃ PO UPŁYWIE RESURSU EKSPLOATACYJNEGO
Dodano: 2019-11-28 - Zakup materiałów informatycznych do naprawy pogwarancyjnej komputerów i stanowisk dostępowych dla KSP
Dodano: 2019-02-14 - Usługa konserwacji, serwisu i konfiguracji zintegrowanych systemów ochrony oraz dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1039 w Warszawie i k-1023 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2018-12-03 - Dostawy adapterów do zestawów podkaskowych dla Oddziału Prewencji Policji KSP
Dodano: 2018-11-14