Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej ogłasza przetarg
- Adres: 01-163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 853 247 , fax. 261 853 070
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
ul. Jana Ostroroga 35
01-163 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 853 247, fax. 261 853 070
REGON: 14238025400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozzw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA KONSERWACJI, SERWISU I KONFIGURACJI ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW OCHRONY ORAZ DOSTAWA I WYMIANA URZĄDZEŃ PO UPŁYWIE RESURSU EKSPLOATACYJNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, serwisu i konfiguracji zintegrowanych systemów ochrony oraz dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1039 w Warszawie i k-1023 w Mińsku Mazowieckim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31711000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 – 8.400,00 zł, na zadanie nr 2 – 3.600,00 zł 3. Wadium zabezpieczające ofertę może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018, poz. 110 z późn.zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/44/PN/S/2019, zadanie nr ……”. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, np. gwarancja bankowa czy ubezpieczeniowa, należy przekazać, pod rygorem nieważności, w oryginale w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta (przedstawiciela gwaranta). 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest zasadne. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium Wykonawcom, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż - posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności, - posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego - jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex, Datex Ohmeda i Philips
Dodano: 2021-03-24 - „ Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips "(powtórka postępowania RZP-23/IM/2020 Pakiet nr 1)
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa materiałów elektronicznych dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-10-09 - Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-07-28 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Datex Ohmeda, Date x i Philips z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-03-05 - Zakup materiałów informatycznych do naprawy pogwarancyjnej komputerów i stanowisk dostępowych dla KSP
Dodano: 2019-02-14 - Usługa konserwacji, serwisu i konfiguracji zintegrowanych systemów ochrony oraz dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1039 w Warszawie i k-1023 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2018-12-03 - Dostawy adapterów do zestawów podkaskowych dla Oddziału Prewencji Policji KSP
Dodano: 2018-11-14 - Dostawy czujników jednorazowych do pulsoksymetrów.
Dodano: 2018-10-09 - Zakup materiałów informatycznych do naprawy pogwarancyjnej komputerów i stanowisk dostępowych dla KSP
Dodano: 2018-09-18