Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52/54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6093140 , fax. 032 6093154
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52/54 52/54
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 6093140, fax. 032 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do ambulansów sanitarnych Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów do ambulansów sanitarnych Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiajacy żąda:a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.c)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z &2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji.
Dodano: 2016-03-01 - Zakup i dostawa części zamiennych , filtrów oraz akcesoriów samochodowych.
Dodano: 2016-01-28 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części i akcesoriów do pojazdów
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2015-10-26 - ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa sprzedaż wraz z transportem części zamiennych, opon letnich i zimowych do samochodów i sprzętu będącego w użytkowaniu MZUK.
Dodano: 2014-12-17 - SUKCESYWNE DOSTAWY NOWYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH I PODZESPOŁÓW DO AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Dodano: 2014-10-17 - DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów i silników do nich, w podziale na 3 zadania. znak sprawy 12/WOG/2014
Dodano: 2014-04-08 - Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) części zamiennych, opon letnich i zimowych do samochodów i sprzętu będącego w użytkowaniu MZUK.
Dodano: 2013-12-12