Przetargi.pl
ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części do pojazdów służbowych marki: Audi, Skoda, Seat, VW, Ford, Volvo 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 4. Przedmiotem zamówienia są wszystkie części do marek samochodów Audi, Skoda, Seat, VW, Ford, Volvo, w ilościach i rodzajach zależnych od potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji umowy tj. od stwierdzonych awarii w pojazdach. Części wymienione w załączniku nr 3 - formularz cenowy do SIWZ zostały podane jako oryginały wraz z cenami określonymi według systemu Audatex na wybrany dzień w celu zapewnienia jednolitości i możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty. Podane ceny mają służyć wyłącznie do określenia upustu, według którego będą wyliczane ceny jednostkowe części dostarczanych w trakcie realizacji umowy. W trakcie realizacji Zamawiający dopuszcza dostarczanie zamienników według zasad określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - projektu umowy. Powyższy sposób realizacji wynika z braku możliwości określenia zamkniętego wykazu zamawianych części z uwagi na brak przewidywalności występujących awarii w pojazdach. Części wykazane w załączniku nr 4 - formularz cenowy będą obowiązywały zgodnie ze złożoną ofertą przez cały okres obowiązywania umowy. 5. Dostarczany asortyment winien posiadać min. 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty danej dostawy, jednak nie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta z zastrzeżeniem gwarancji zaoferowanej w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do SIWZ - formularze cenowe ( w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 12 miesięcy). W załączniku nr 3 oraz 4 do SIWZ zostały podane części kluczowe dla Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę z większą niż wskazana gwarancją producenta. W takim przypadku w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie dostarczać dla tych części produkty posiadające co najmniej zaoferowaną w tym załączniku gwarancję. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go i posiadały gwarancję zgodną ze złożoną ofertą lecz nie krótszą niż okres gwarancji producenta oraz należały do jednej z niżej wymienionych grup: a) części samochodowe fabrycznie nowe - oznakowane logo-znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu numer katalogowy; b) części samochodowe fabrycznie nowe - oznakowane logo-znakiem towarowym producenta części dostarczającego dany element na pierwszy montaż i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer wg katalogu tego producenta; c) części zamienne o porównywalnej jakości - muszą to być części zamienne o porównywalnej jakości zgodnie z z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 października 2010r w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. 10.198.1315), oznakowane przynajmniej na opakowaniu numerem części wg producenta danej części. Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. W celu zapewnienia bezpiecznych warunków eksploatacji pojazdów służbowych, w przypadku części zamiennych oznaczonych dodatkowo symbolem OE OEM Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie części należących do jednej z poniższych grup (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 października 2010r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U 10.198.1315): a) części oznakowane logo-znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu katalogowym - OE; b) części oznakowane logo-znakiem towarowym producenta części dostarczającego części na pierwszy montaż i przynajmniej na opakowaniu numerem katalogowym - OEM czyli części zamienne największych światowych producentów o jakości identycznej z jakością części produkowanych na wyposażenie fabryczne. Części zamienne oznaczone symbolem OE OEM, jak również pozostałe muszą charakteryzować się najwyższą jakością ze względu na bezpieczeństwo policjantów pełniących służbę patrolową jak i biorących udział w pościgach oraz konwojach. Jakość tych elementów ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo , ale także pośrednio na koszty związane z eksploatacją. Materiały zastosowane do produkcji muszą gwarantować bezpieczeństwo i komfort eksploatacji. 7. Wykonawca będzie realizował dostawę wyłącznie na podstawie otrzymanego od Zamawiającego zgłoszenia i w zakresie wskazanym w tym zgłoszeniu. Zamówienie będące przedmiotem umowy będzie realizowane sukcesywnie poprzez pojedyncze dostawy i wyłącznie w zakresie stwierdzonych przez Zamawiającego potrzeb. 8. Ceny jednostkowe zakupowych części określane będą: - dla części wykazanych w załączniku nr 4 zgodnie ze złożoną ofertą obowiązującą przez cały okres obowiązywania umowy; - dla pozostałych części zakupowanych z wykorzystaniem systemu AUDATEX - na podstawie cen aktualnych na dzień otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia, wskazanych w systemie Audatex poprzez zastosowanie upustu (stałego zarówno dla części oryginalnych, jak i zamienników różnej jakości) zaoferowanego w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym i będą wyliczane na podstawie poniższego wzoru: wartość=cena jednostkowa części wyznaczona z programu Audatex na dzień składania zamówienia-stały przez cały okres obowiązywania umowy upust zgodny z formularzem ofertowym/ cenowym x Ilość zamawianego asortymentu UWAGA: Wykonawca podaje jeden upust określony procentowo dla wszystkich części w trakcie realizacji zadania na cały okres tej realizacji. Podanie różnych upustów dla różnych rodzajów części będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jako niezgodnej z SIWZ. 9. Wyboru jakości części nie wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ, tzn. zakupowanych z wykorzystaniem systemu AUATEX dokona Zamawiający, zgodnie z określeniami jakości obowiązującymi w przedmiotowym systemie. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. Uwaga: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, wartości wskazane w formularzu cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ, będą obowiązywały na stale przez cały okres realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł. zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: suma gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.go.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach