Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części. 2. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: 2.1 Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części. Część zamówienia nr 1: a) SKODA FABIA 1.2TSI, rok prod. 2010, nr VIN TMBEM25J7B3125344; b) SKODA CITIGO 1,0, rok prod. 2013, nr VIN TMBZZZAAZED614046; c) LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDAMH38087114; d) LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDMH37995472; e) FORD FED TRANSIT, rok prod. 2015, nr VIN WFOEXXTTGEFT30844; f) CIĄGNIK ROLNICZY FARMTRAC 70, rok prod. 2007, nr VIN 7000679; g) PRZYCZEPA CIĄGNIK ROLNICZY PRONAR T653, rok prod. 2007; h) KOSIARKA BIJAKOWA TYLNE ZAWIESZENIE Z146-1,40m, rok prod. 2005; i) PODNOŚNIK TUR2, rok prod. 2010; j) RĘBAK SKORPION, rok prod. 2010; k) Przyczepka VIOLA W-3, rok prod. 2009, nr VIN SUCW3F30F92001906; l) Przyczepka VIOLA W-600, rok prod. 2003, nr VIN SUC060A003001583; m) Przyczepka VIOLA W-600, rok prod. 2003, nr VIN SUC SUCE 1A3C1000661. 2.2 Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części. Część zamówienia nr 2: Wykaszarki, podkrzesywarki, pilarki, przecinarki, wiertnicy, pił spalinowych, zagęszczarki, zamiatarki i pługa wirnikowego Firm: STHIL, HUSQVARNA i AGREGAT F4 72209, rok prod. 2009. 2.3 Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części. Część zamówienia nr 3: Części osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA”. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 – Kosztorys ofertowy do SIWZ i w załączniku nr 7 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. Przewidywane ilości asortymentu określone w załącznikach do SIWZ nr 2.1, 2.2 i 2.3 są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwot: dla części 1 – 99.143,98 zł brutto; dla części 2 – 45.510,00 zł brutto, dla części 3 – 45.510,00 zł brutto i do tej kwoty będzie realizowane zamówienie, nie dotyczy prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 5. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. 5.1 Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2022 r. 5.2 Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 20% : dla części 1 – 19 828,80 zł brutto, dla części 2 – 9 102,00 zł brutto, dla części 3 – 9 102,00 zł brutto. 5.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. 5.4 Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. 5.5 Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. 5.6 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.1 lub 2.2 lub 2.3 do SIWZ odpowiednio dla właściwej części. 3. Oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1 i 5. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 6 do SIWZ; 9. Inne dokumenty: BRAK.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach