Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2020 roku z podziałem na 3 części

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2020 roku z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2020 roku z podziałem na 3 części” WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV 34 30 00 00-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich CPV 34 32 00 00 – 6 Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych części zamiennych i akcesoriów samochodowych. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: 1.2 oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego lub podobnego sprzętu; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów lub podobnego sprzętu i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów; Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. 1.3. części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. 2. Zakres zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na części. 2.1. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1. - SKODA FABIA 1.2TSI, rok prod. 2010, nr VIN TMBEM25J7B3125344 - SKODA CITIGO 1,0, rok prod. 2013, nr VIN TMBZZZAAZED614046 - LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDAMH38087114 - LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDMH37995472 - FORD FED TRANSIT, rok prod. 2015, nr VIN WFOEXXTTGEFT30844 - CIĄGNIK ROLNICZY FARMTRAC 70, rok prod. 2007, nr VIN 7000679 - PRZYCZEPA CIĄGNIK ROLNICZY PRONAR T653, rok prod. 2007 - KOSIARKA BIJAKOWA TYLNE ZAWIESZENIE Z146-1,40m, rok prod. 2005 - PODNOŚNIK TUR2, rok prod. 2010 - RĘBAK SKORPION, rok prod. 2010 - Przyczepka VIOLA W-3, rok prod. 2009, nr VIN SUCW3F30F92001906 - Przyczepka VIOLA W-600, rok prod. 2003, nr VIN SUC060A003001583 - Przyczepka VIOLA W-600, rok prod. 2003, nr VIN SUC SUCE 1A3C1000661 Część zamówienia nr 2. - Wykaszarki, podkrzesywarki, pilarki, przecinarki, wiertnicy, pił spalinowych, zagęszczarki, zamiatarki i pługa wirnikowego Firm: STHIL, HUSQVARNA i AGREGAT F4 72209, rok prod. 2009 Część zamówienia nr 3. - Części osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” 2.2. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 – Kosztorys ofertowy 2.3. Przewidywane ilości asortymentu określone w załącznikach do SIWZ nr 2.1, 2.2 i 2.3 są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwot: • dla części I – 65.760,00 zł brutto, • dla części II – 36.000,00 zł brutto, • dla części III – 36.000,00 zł brutto i do tej kwoty będzie realizowane zamówienie, nie dotyczy prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 3. Gwarancja Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres wskazany w ofercie (kryterium okres gwarancji) maksymalny okres gwarancji 24 miesięcy, minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do miejsca dostawy. 4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych i minimalnie 2 dni roboczych (zgodnie z deklaracją wykonawcy – kryterium Termin dostawy przedmiotu zamówienia) licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. 5. Miejsce dostawy: Nr Firma (nazwa) oraz adres dostawy Część zamówienia 1. AUTOMECHANIKA Krzysztof Rink Mały Mędromierz 67, 89-500 Tuchola I 2. Zakład Usługowo-Handlowy Maciej Biernat, ul. Bydgoska 13/1 89-500 Tuchola II 3. „TOKMET” Sławomir Żak ul. Graniczna 8a, 89-511 Cekcyn III 6. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2020r. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 20% Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. Kwota rzeczywistego wynagrodzenia końcowego wykonawcy uzależniona będzie od realnego zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem niniejszej umowy i realnego zakresu zrealizowanych na rzecz Zamawiającego usług, objętych przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku uruchomienia Zamawiający deklaruje skorzystanie z prawa opcji w min. 1% dodatkowego założonego zakresu. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 w zależności od części zamówienia. 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 13.7 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego RODO- zał. 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach