Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Piotra Skargi 84
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4464873 w. 42 , fax. 013 4481983
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej
ul. Piotra Skargi 84 84
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4464873 w. 42, fax. 013 4481983
REGON: 37000539600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych do autobusów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa części zamiennych do autobusów,Autosan H-9-35,H-6-20.03,H-9-21,Jelcz M-11 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy,którzy:1.Spełniają warunki określone w SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Akceptują warunki,umowy jaka zostanie zawarta po rozstrzygnięciu postępowania.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.4. Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Oświadczenie że Wykonawca akceptuje szczegółowe warunki zamówienia określone w SIWZ. 7. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do zawierania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z odpowiednim pełnomocnictwem / dotyczy w szczególności spółek cywilnych, umowy konsorcjum itp./ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców. Oświadczenia należy złożyć na dostarczonym przez Zamawiającego załączniku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów oraz opon
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników dla 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 6 części)
Dodano: 2016-05-18 - SUKCESYWNA DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH i MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów oraz opon
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów (zamówienie z podziałem na 6 części)
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej ZMKS Stalowa Wola w 2015r.
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów oraz opon wraz ze świadczeniem usług wulkanizacji i wymiany opon
Dodano: 2014-07-07 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2014-03-21 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych dla BiOSG
Dodano: 2014-01-17 - Dostawa części zamiennych do autobusów komunikacji miejskiej ZMKS Stalowa Wola w 2014r.
Dodano: 2013-12-06