Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do autobusów

Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Piotra Skargi 84
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4464873 w. 42 , fax. 013 4481983
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej
    ul. Piotra Skargi 84 84
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4464873 w. 42, fax. 013 4481983
    REGON: 37000539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do autobusów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa części zamiennych do autobusów,Autosan H-9-35,H-6-20.03,H-9-21,Jelcz M-11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy,którzy:1.Spełniają warunki określone w SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Akceptują warunki,umowy jaka zostanie zawarta po rozstrzygnięciu postępowania.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.4. Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Oświadczenie że Wykonawca akceptuje szczegółowe warunki zamówienia określone w SIWZ. 7. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do zawierania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z odpowiednim pełnomocnictwem / dotyczy w szczególności spółek cywilnych, umowy konsorcjum itp./ w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców. Oświadczenia należy złożyć na dostarczonym przez Zamawiającego załączniku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach