33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg
- Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Powidz-Osiedle 6
62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
REGON: 31018885400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 8 zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów. Zadanie nr 2 – Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych. Zadanie nr 3 – Dostawa akcesoriów do pojazdów. Zadanie nr 4 – Dostawa samochodowych środków czyszczących. Zadanie nr 5 – Dostawa materiałów do pojazdów. Zadanie nr 6 – Dostawa części zamiennych do pojazdu Lublin III. Zadanie nr 7 – Dostawa środków do konserwacji i pielęgnacji pojazdów. Zadanie nr 8 – Dostawa akumulatorów do pojazdów specjalnych techniki lotniczej. 3. Części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Również materiały i środki czyszcząco-konserwujące muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. Dodatkowo środki służące do czyszczenia, konserwacji czy pielęgnacji pojazdów muszą być opatrzone datą ważności, zgodną ze wskazaniem zawartym w formularzu cenowym. 4. Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu danej służby Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. 5. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym, potwierdzona protokołem przyjęcia - przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary oryginalnie zapakowane, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. 7. Dostarczony przez Wykonawcę towar musi być zgodny z normami eksploatacyjnymi danego asortymentu. 8. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie co najmniej 6-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 1-5 i 7-8 oraz co najmniej 12-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadania nr 6, wszystkie liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przedmiotu zamówienia. Dodatkowo w zakresie zadań nr 6 i 8 gwarancja może zostać przedłużona przez Wykonawcę w ramach kryterium pozacenowego. 9. Dotyczy wyłącznie zadań nr 1-3: jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych ilości towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie w zakresie danego zadania. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 50% wartości umowy podstawowej w zakresie danego zadania i będzie realizowane w ciągu 10 dni roboczych, liczonych od daty złożenia zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G i 2H do SIWZ. c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2021-02-23 - Sukcesywne dostawy części samochodowych
Dodano: 2021-02-02 - Sukcesywne dostawy części samochodowych
Dodano: 2020-12-22 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa części zamiennych, opon i płynów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa części samochodowych
Dodano: 2020-02-07 - Sukcesywne dostawy części zamiennych, do pojazdów samochodowych użytkowanych przez WSPR w Poznaniu
Dodano: 2019-09-30 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2019-05-09 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Dodano: 2019-04-18