Przetargi.pl
Dostawa części samochodowych

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części samochodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy części zamiennych, filtrów i akcesoriów do pojazdów dla Służby Czołgowo-Samochodowej oraz dla Służby ZZLT. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 17 pakietów: PAKIET nr 1 - CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH (sł. czołg. sam), PAKIET nr 2 - CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH I MIKROBUSÓW(sł. czołg. sam) , PAKIET nr 3 - CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH (sł. czołg. sam), PAKIET nr 4 - CZĘŚCI ZAMIENNE DO AUTOBUSÓW(sł. czołg. sam), PAKIET nr 5 - CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW TERENOWYCH (sł. czołg. sam), PAKIET nr 6 - FILTRY DO POJAZDÓW (sł. czołg. sam), PAKIET nr 7 - AKCESORIA SAMOCHODOWE (sł. czołg. sam), PAKIET nr 8 - CZĘŚCI ZAMIENNE DO SAMOCHODU (sł. zzlt), PAKIET nr 9 - LICZNIK MOTOGODZIN (sł. zzlt), PAKIET nr 10 - FILTRY (sł. zzlt), PAKIET nr 11 - FILTRY PALIWOWE (sł. zzlt), PAKIET nr 12 - FILTRY POWIETRZA (sł. zzlt), PAKIET nr 13 - FILTRY OLEJU (sł. zzlt), PAKIET nr 14 - FILTR PŁYNU CHŁODZĄCEGO (sł. zzlt), PAKIET nr 15 - NAKŁADKA PEDAŁU (sł. zzlt), PAKIET nr 16 – ODWADNIACZ (sł. zzlt), PAKIET nr 17 - PRZEWÓD PALIWOWY (sł. zzlt). 3. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakiej Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzach cenowych dla PAKIETÓW 1-17 zał. Nr 5a i 5b do SIWZ, gdzie zawarte są szacunkowe ilości zamówienia. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a określa zał. Nr 5a i 5b do SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 18. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia dla asortymentu, w opisie którego pojawiły się symbole bądź nazwy wskazujące producenta, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie części zamienne/produkty o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do części wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 31. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp, do kwot brutto: PAKIET nr 1 - części zamienne do pojazdów osobowych – 16 000 zł, PAKIET nr 2 - części zamienne do pojazdów dostawczych i mikrobusów – 48 000,00 zł, PAKIET nr 3 - części zamienne do pojazdów ciężarowych – 80 000,00 zł, PAKIET nr 4 - części zamienne do autobusów – 32 000,00 zł, PAKIET nr 5 - części zamienne do pojazdów terenowych – 40 000,00 zł, PAKIET nr 6 - filtry do pojazdów – 20 000,00 zł. PAKIET nr 7 – akcesoria samochodowe – 7000,00 zł Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 10.12.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5a do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według zał. nr 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – według zał. nr 5 do SIWZ. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach