Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg
- Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
- Data zamieszczenia: 2019-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
ul. Leopolda 31
40-189 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
REGON: 12531630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut sieci
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części komputerowych - nr postępowania CUW-CUE/ 01/ 06/ 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych np. dyski, pamięci, karty grafiki, zasilacze, myszki, kable, pendrive, obudowy, wentylatory; szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji określonej dla danej pozycji w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ofercie składa: FORMULARZ OFERTY - WZÓR FORMULARZA OFERTY STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ. FORMULARZ CENOWY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WZÓR FORMULARZA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ dla każdej z części. OŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU - WZÓR OŚWIADCZENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ. INFORMACJĘ dot. VAT - WZÓR INFORMACJI STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. PEŁNOMOCNICTWA OPISANE W SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr CUW-CUE/01/06/19) informacji o złożonych ofertach, PRZEKAŻE zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - WZÓR INFORMACJI STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dysków zewnętrznych. Znak sprawy: IA1.282.96.2023.EK
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa urządzeń peryferyjnych i akcesoriów umożliwiających naukę zdalną w ramach projektu grantowego pod nazwą „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym Granty PPGR”
Dodano: 2022-10-18 - Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.282.90.2022.EK
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa badawczego stanowiska mobilnego
Dodano: 2022-09-12 - „Dostawa serwerowych zasilaczy awaryjnych”
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa części komputerowych - FH/ 03/ 11/ 20
Dodano: 2020-12-01 - Zakup pozostałych akcesoriów komputerowych i pozostałego sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Zespołu Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2020-11-19 - Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/25/TB.
Dodano: 2020-04-02 - Zakup i sukcesywna dostawa elementów obudowy tabletu Durabook R11AH
Dodano: 2020-03-09