Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg
- Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
- Data zamieszczenia: 2020-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
ul. Leopolda 31
40-189 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
REGON: 12531630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części komputerowych - FH/ 03/ 11/ 20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający normy CE oraz wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 Części: Część 1: Dyski i pamięci, Cześć 2: Akcesoria różne, Część 3: Kable. 2. Zakres i ilość dostaw, jak w Załączniku 3- Informacje dotyczące ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębnie dla każdej Części). 4. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z Ofertą (Formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ) - poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 powyżej składa: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (nie podlega uzupełnieniu). 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp, którego wzór zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie ww. oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dysków zewnętrznych. Znak sprawy: IA1.282.96.2023.EK
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa urządzeń peryferyjnych i akcesoriów umożliwiających naukę zdalną w ramach projektu grantowego pod nazwą „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym Granty PPGR”
Dodano: 2022-10-18 - Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.282.90.2022.EK
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa badawczego stanowiska mobilnego
Dodano: 2022-09-12 - „Dostawa serwerowych zasilaczy awaryjnych”
Dodano: 2020-12-03 - Zakup pozostałych akcesoriów komputerowych i pozostałego sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Zespołu Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2020-11-19 - Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/25/TB.
Dodano: 2020-04-02 - Zakup i sukcesywna dostawa elementów obudowy tabletu Durabook R11AH
Dodano: 2020-03-09 - Zakup akcesoriów informatycznych dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2019-09-18