Przetargi.pl
DOSTAWA CZĘŚCI ELEKTRONICZNYCH DO POJAZDÓW INSPIRO

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZĘŚCI ELEKTRONICZNYCH DO POJAZDÓW INSPIRO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa części elektronicznych do pojazdów Inspiro. 1.2 Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych części elektronicznych zamiennych do pojazdów metra typu Inspiro, zgodnie z numerami katalogowymi zawartymi w katalogu części zamiennych producenta pojazdu, podzielonych na 13 Zadań. Wykaz części objętych poszczególnymi Zadaniami określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1 do SIWP). 1.3 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami stanowiącymi łącznie załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią. 1.4 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP). 1.5 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są one znane na etapie składania oferty. 1.6 Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych części zamiennych odpowiadających częściom zamiennym wyszczególnionym w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP, o ile spełniać one będą wymagania funkcjonalne określone w załączniku nr 2 do Specyfikacji Technicznej, tj. w dokumencie pod nazwą: „Opis funkcjonalności części do pojazdów Inspiro z zakresu elektroniki ”. 1.7 W przypadku złożenia oferty na dostawę części zamiennych równoważnych (tj. wskazania tej okoliczności w formularzu oferty), Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 ppkt. 5) SIWP. 1.8 Informację o oferowaniu części równoważnych Wykonawca zamieszcza w druku oferty. 1.9 W przypadku złożenia oferty na części równoważne: 1) Oferowane części równoważne charakteryzowały się będą takimi samymi parametrami co części oryginalne oraz będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Załączniku nr 2 do Specyfikacji Technicznej, 2) Wykonawca przedstawi wykonaną (we własnym zakresie i na swój koszt) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka, zgodnie z „Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji UE nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka” https://op.europa.eu/pl i opracowaniem UTK dotyczącym modyfikacji pojazdów kolejowych pt. ,,Poradnik w sprawie zarządzania modyfikacjami pojazdów kolejowych” z dn. 4 stycznia 2019 r. Analiza modyfikacji dotyczy pojazdu zmodernizowanego zgodnie z definicją modernizacji zamieszczoną w ustawie o transporcie kolejowym z dnia 28 marca 2003 roku (Dz. U. z 2020r. poz. 1043) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz. U. z 2016 poz. 226 ze zm.). Wykonawca wprowadzający modyfikację jest zobowiązany do jej przeanalizowania i zaszeregowania w jedną z czterech kategorii zgodnie z ww. opracowaniem UTK oraz, jeśli zajdzie taka konieczność za pośrednictwem jednostki oceniającej oceni prawidłowości stosowania procesu zarządzania ryzykiem, sporządzi odpowiedni raport. Jednostka oceniająca musi spełniać kryteria wskazane w Załączniku nr II do Rozporządzenia Wykonawczego Komisji UE nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka” https://op.europa.eu/pl. Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności dostarczy pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełni dodatkowo załącznik nr 4 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”. 3) Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności dostarczy pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełni dodatkowo załącznik nr 4 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”. 4) Zamawiający wymaga podania dla oferowanych części równoważnych: numerów producenta, ich parametrów, dokumentacji techniczno-ruchowej, zasad recyklingu. 5) Wykonawca dostarczy oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez UTK, że części te mogą być używane w eksploatowanych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. pojazdach, na które zostało wydane ”Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego” Nr T/2015/0109 przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego na podstawie ustawy o transporcie kolejowym z dnia 28 marca 2003 roku, że są substytucyjne z oryginalnymi, o tych samych parametrach i wymaganiach. 6) Wykonawca przekaże dla zaoferowanych części równoważnych pełną dokumentację techniczną, eksploatacyjną wraz z WTWiO oraz prawo na ich wykorzystanie. 7) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne wykona przed złożeniem oferty – na własny koszt –wszelkie niezbędne czynności związane z wprowadzeniem części równoważnych do eksploatacji (np. konieczność wykonania eksploatacji nadzorowanej, uzyskania nowego świadectwa typu, zakupu do nich oprzyrządowania diagnostycznego i naprawczego do poziomu P5 włącznie, wykonania dodatkowych badań itp.), 8) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne odpowiada za ryzyko wprowadzenia do eksploatacji i wady zaoferowanych części równoważnych. 1.10 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących dowolnie wybrane jedno lub kilka Zadań objętych Przedmiotem Zamówienia. Oferta częściowa winna zawierać cały zakres Przedmiotu Zamówienia w oferowanym Zadaniu. 1.11 Przedmiot Zamówienia należy wykonać w zakresie i z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań wynikających ze Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami oraz ze Wzoru Umowy (załącznik nr 5 do SIWP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34631000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: Zadanie 1 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100); Zadanie 2 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych, 00/100); Zadanie 3 – 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych, 00/100); Zadanie 4 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 5 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 6 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 7 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 8 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 9 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 10 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 11 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 12 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Zadanie 13 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz cenowy: a) w przypadku złożenia oferty w sposób określony w pkt 6.4.1. SIWP, tj. w formie pisemnej (w postaci papierowej) – ceny jednostkowe należy wskazać w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWP, b) w przypadku złożenia oferty w sposób określony w pkt 6.4.2 SIWP, tj. w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego – ceny jednostkowe należy wskazać w formularzu oferty na Platformie Zakupowej Zamawiającego - Wykonawca wyceni wszystkie pozycje w danym zadaniu, określone w formularzu cenowym; 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP) 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.4. SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach