Jednostka Wojskowa nr 4101 ogłasza przetarg
- Adres: 42-703 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3520518 , fax. 034 3520380
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4101
ul. Sobieskiego 35 35
42-703 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034 3520518, fax. 034 3520380
REGON: 15056051800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA - OBRONA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części, akcesoriów i filtrów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 - nr sprawy 32/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części, akcesoriów i filtrów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 z podziałem na 4 zadania. 1). Zadanie nr 1 - Dostawa części do pojazdów samochodowych typu Tarpan, Honker, Lublin dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. 2). Zadanie nr 2 - Dostawa filtrów wlotu oleju, paliwa i powietrza dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. 3). Zadanie nr 3 - Dostawa części do pojazdów samochodowych typu Star dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. 4). Zadanie nr 4 - Dostawa akcesoriów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45.2 ustawy Prawa zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ); oraz 5) złożą formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzą, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego; 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik do SIWZ; 2) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik do SIWZ; 3) podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik do SIWZ; 4) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 1 - Załącznik do SIWZ; 5) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 2 - Załącznik do SIWZ; 6) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 3 - Załącznik do SIWZ; 7) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 4 - Załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji.
Dodano: 2016-03-01 - Zakup i dostawa części zamiennych , filtrów oraz akcesoriów samochodowych.
Dodano: 2016-01-28 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części i akcesoriów do pojazdów
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2015-10-26 - ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa sprzedaż wraz z transportem części zamiennych, opon letnich i zimowych do samochodów i sprzętu będącego w użytkowaniu MZUK.
Dodano: 2014-12-17 - SUKCESYWNE DOSTAWY NOWYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH I PODZESPOŁÓW DO AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Dodano: 2014-10-17 - DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów i silników do nich, w podziale na 3 zadania. znak sprawy 12/WOG/2014
Dodano: 2014-04-08 - Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) części zamiennych, opon letnich i zimowych do samochodów i sprzętu będącego w użytkowaniu MZUK.
Dodano: 2013-12-12