Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
REGON: 13240000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia; 2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a i 6b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla części 1 – 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące, 00/100); 2) dla części 2 – nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 – ławek i krzeseł szkolnych; Część 2 – mebli biurowych; Część 3 – krzeseł.
Dodano: 2024-04-03 - SZPiFP-109-23 Dostawa mebli metalowych
Dodano: 2023-11-16 - „Dostawa mebli do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wąbrzeźnie”.
Dodano: 2023-07-27 - Zakup mebli biurowych i krzeseł
Dodano: 2023-07-20 - Dostawa wyposażenia budynku urzędu gminy według przygotowanego projektu
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów biurowych do Ośrodka Wypoczynkowego Deczno
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów biurowych do Ośrodka Wypoczynkowego Deczno
Dodano: 2023-03-27 - Dostawa mebli biurowych i krzeseł
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
Dodano: 2022-11-04