Przetargi.pl
Dostawa: Część 1 – lady bibliotecznej; Cześć 2 – krzeseł i foteli.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    ul. Gagarina 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
    REGON: 13240000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: Część 1 – lady bibliotecznej; Cześć 2 – krzeseł i foteli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lady bibliotecznej (część 1 zamówienia) oraz krzeseł i foteli (część 2 zamówienia) zwanych dalej „meblami”, do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, stanowiącym załącznik nr 1a oraz załącznik nr 1b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a oraz załącznik nr 6b do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39130000-2, 39143110-0, 39155000-3, 39112000-0.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla części 1 – 2 900,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dziewięćset, 00/100); 2) dla części 2 – 2 800,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące osiemset, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dot. części 1 - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy, 00/100); b) dot. części 2 - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy, 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach