Przetargi.pl
Dostawa cyfrowych pracowni mobilnych dla Projektu w ramach RPOWP "Stawiamy na Edukację" z podziałem na części: Część I: Dostawa 8 cyfrowych pracowni mobilnych, Część II: Dostawa 8 cyfrowych pracowni mobilnych, dla Projektu „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja,Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
    REGON: 9235126800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowych pracowni mobilnych dla Projektu w ramach RPOWP "Stawiamy na Edukację" z podziałem na części: Część I: Dostawa 8 cyfrowych pracowni mobilnych, Część II: Dostawa 8 cyfrowych pracowni mobilnych, dla Projektu „Stawiamy na Edukację” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja,Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowych pracowni mobilnych dla Projektu w ramach RPOWP "Stawiamy na Edukację" z podziałem na części: Część I: Dostawa 8 cyfrowych pracowni mobilnych. Każda pracownia będzie się składała z 1 szafy ładującej i 28 tabletów z oprogramowaniem. Razem będzie to 8 szaf ładujących i 28 x 8 tabletów (224 szt.). Dostawa po dwie pracownie do każdej szkoły: 1) ZS Charzykowy, ul. Szkolna 1, 89 - 606 Charzykowy; 2) ZS Swornegacie, ul. Szkolna 11, 89 - 608 Swornegacie; 3) ZS Silno, ul. Główna 39, Silno, 89 - 620 Chojnice; 4) ZS Nowa Cerkiew, ul. Szkolna 11, Nowa Cerkiew, 89 - 620 Chojnice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularzu ofertowym oraz Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5a. Część II: Dostawa 8 cyfrowych pracowni mobilnych. Każda pracownia będzie się składała z 1 szafy ładującej i 28 tabletów z oprogramowaniem. Razem będzie to 8 szaf ładujących i 28 x 8 tabletów (224 szt.). Dostawa po jednej pracowni do każdej szkoły podstawowej i gimnazjum (łącznie 6) oraz dwóch pracowni do zespołu szkół w Pawłowie: 1) SP Lichnowy, ul. Szkolna 15, Lichnowy, 89 - 620 Chojnice; 2) SP Ostrowite, ul. Szkolna 3, Ostrowite, 89 - 620 Chojnice; 3) G. Sławęcin, ul. Szkolna 11, Sławęcin, 89 - 620 Chojnice; 4) SP Ogorzeliny, ul. Obkaska 3, 89 - 665 Ogorzeliny; 5) SP Kłodawa, Kłodawa 49, 89 - 632 Brusy; 6) SP Nieżychowice, Nieżychowice 55, 89 - 620 Chojnice; 7) ZS Pawłowo, ul. Tucholska 16, Pawłowo, 89 - 620 Chojnice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularzu ofertowym oraz Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5b. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych. W dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia dla obu części zastosowano zapisy art. 29 ust. 5 ustawy Pzp tj. uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); Część 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (t.j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Więcborku: 97 8162 0003 0000 1515 2000 0060; (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Uwaga: wadium należy wnieść osobno na każdą część zamówienia tj. osobne przelewy na poszczególne części, osobne gwarancje na poszczególne części zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać: PR.271.7.2017 Część nr …. (WPISAĆ ODPOWIEDNI NUMER CZĘŚCI, NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium w przypadku Wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z Wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu Wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6) kwotę zobowiązania, 7) termin ważności, 8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu”. 14. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach