Przetargi.pl
Dostawa cyfrowego aparatu RTG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej

Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40 , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 83
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, fax. 338 151 630
    REGON: 7214718700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowego aparatu RTG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dostawa cyfrowego aparatu RTG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej, obejmuje: a) dostawę dla Zamawiającego cyfrowego aparatu rtg /kostny, skopia/, z przenośnym dekoderem, ścianką Bucky, ze stacjami roboczymi / technika i opisowym/, wraz z jego zamontowaniem w istniejącej pracowni rtg i uzyskaniem zezwoleń na użytkowanie, b) dostosowanie pomieszczeń pokoju badań rtg w odniesieniu do proponowanego sprzętu, w tym wykonanie projektu ochrony radiologicznej Pracowni rtg oraz uzgodnienie go i zatwierdzenie przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, wykonanie, skompletowaniem dokumentów formalnych związanych z uruchomieniem i dopuszczeniem sprzętu do użytkowania, uzyskaniem przedmiotowej zgody na uruchomienie aparatu rtg i Pracowni rtg, c) demontaż aparatu rtg z 2006 r. DuoDiagnost firmy Philips, d) demontaż automatycznej wywoływarki do zdjęć Protec COMPACT2 z 2006r., e) podłączenie urządzenia do systemu RIS/PACS Zamawiającego, f) przeszkolenie personelu zgodne z zapisami SIWZ. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych i ocenianych cyfrowego RTG stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej pomieszczenia Pracowni RTG. Termin wizji należy wcześniej uzgodnić telefoniczne z Z-cą Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych mgr Czesławem Kapałą pod nr tel. 33 828 40 41. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: a) pełna gwarancja (bez wyłączeń) na dostarczony sprzęt i oprogramowanie od daty podpisania protokołu odbioru na przedmiot zamówienia: - aparat RTG z oprzyrządowaniem - 24 miesiące, - sprzęt komputerowy -.36 miesięcy, b) wymiana podzespołu na nowy po pierwszej nieskutecznej próbie jego naprawy, c) w przypadku dostarczenia zamiast urządzenia wadliwego urządzenia wolnego od wad albo dokonania istotnych napraw urządzenia – termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia urządzenia wolnego od wad lub zwrócenia urządzenia naprawionego, d) pełna, bezpłatna aktualizacja kompletu oprogramowania do wersji najwyższych w okresie trwania gwarancji, 2.Wymagania dotyczące serwisu: 1. Wszystkie czynności serwisowe, w tym wymagane przez producenta przeglądy konserwacyjne/techniczne/okresowe w okresie gwarancji – w cenie oferty - po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu RTG lub dokonanie odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym, 2. możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365dni/rok, 3. czas reakcji na zgłoszoną awarię ≤ 24 godz., 4. maksymalny czas wykonania naprawy nie wymagającej sprowadzenia części z zagranicy wynosi ≤ 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od dnia zgłoszenia naprawy, 5. maksymalny czas wykonania naprawy wymagającej sprowadzenia części z zagranicy wynosi ≤ 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od dnia zgłoszenia naprawy, 6. autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 3. Ponadto: a) minimum 10 - letni okres gwarantowania dostępności części zamiennych dla RTG oraz minimum 5 – letni dla pozostałych urządzeń i stanowisk pracy zaoferowanych w zestawie, b) oferent nie później niż w ostatnim dniu trwania gwarancji protokolarnie przekaże wszystkie niezbędne kody, loginy i hasła oraz inne niezbędne informacje do wszystkich dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia umożliwiające świadczenie usług serwisowych innym niż producent certyfikowanym firmom serwisowym, c) zapewnienie, że każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o liczbę dni wyłączenia sprzętu z eksploatacji, 4. Wymagania dotyczące szkolenia personelu: 1) Szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla lekarzy radiologów, techników rtg w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania: a) pierwsze szkolenie – po instalacji systemu/odbiorze - min 2 dni., b) w razie potrzeby dodatkowe szkolenie. 5. Zaoferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu sprzęt medyczny musi spełniać wymagania odpowiednich norm lub specyfikacji technicznych określony w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w następujących przepisach: 1) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. z 2015r., poz. 876 ze zm.). 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi /Dz.U. nr 180 poz. 1325/ 3) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 marca 2008r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych /Dz.U. nr 59 poz. 365/. 6. Dostawa i uruchomienie cyfrowego aparatu RTG ma nastąpić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert) w wysokości: 17500,00 zł. Wadium może być wniesione w: I. pieniądzu, II. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w BS WĘGIERSKA GÓRKA nr rachunku: 09 8131 0005 0017 8480 2000 0010, z dopiskiem na przelewie: Wadium do postępowania ZP-D-25/2016. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1.pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostaje odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1) pkt 7b). Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania przez zamawiającego określa ustawa PZP – art. 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach