Przetargi.pl
Dostawa ćwierci wołowych dużych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku

Miejski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Norbertańska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3660512, 3660524 , fax. 024 3660513
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ogród Zoologiczny
    ul. Norbertańska 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3660512, 3660524, fax. 024 3660513
    REGON: 00016822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ćwierci wołowych dużych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. Dostawa ćwierci wołowych dużych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku obejmuje dostawę mięsa w ilości 12 720kg. Odbiór towaru będzie odbywał się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w magazynie na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego po dostarczeniu przez Wykonawcę. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej 24 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w miejscu i w ilości wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dostarcza towar - ćwierci wołowe duże we wskazane przez Zamawiającego miejsce własnym transportem i na własny koszt. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona świadectwem Zdrowia dla obrotu mięsem w kraju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie jest zobowiązany wnieść wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.1. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie mięsa wołowego, którego wartość w wymiarze 1 roku nie mniejsza niż 50 000,00 zł brutto. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt1 i 2 spełnia każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, c) warunek określony w pkt3.1 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia/ nie spełnia-, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zadań polegających na dostawie oleju opałowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy -Załącznik Nr 5. 3. Dane dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr4. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument wymieniony w pkt I. 2-3 oraz II.4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę ( z wyj. pkt. II.4) . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach