Przetargi.pl
Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 lub 6x6 dla Ochotniczej Straży Pożarnejw Myszyńcu.

Gmina Myszyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7721141 , fax. 029 7721141
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
    Plac Wolności 60 60
    07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7721141, fax. 029 7721141
    REGON: 00054660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 lub 6x6 dla Ochotniczej Straży Pożarnejw Myszyńcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 lub 6x6 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Myszyńcu. Dostawa obejmuje także przeszkolenie w zakresie: obsługi pojazdu, prowadzenia pojazdu, obsługi urządzeń. Ponadto pojazd musi być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami oraz winien posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). Wymagany okres gwarancji - co najmniej 24 miesiące liczone od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. Sprzęt winien być fabrycznie nowy, podwozie, zabudowa i wyposażenie - rok produkcji 2008 lub 2009..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzili spełnienie poniższych określonych w art.22 ust. 1 Pzp warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, dostawy, co najmniej 2 sztuk ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych o wartości i rodzaju odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie, co najmniej 800.000,00 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1 lit. a - d, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3.W przypadku ubiegania się o ww. zamówienie wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, wykonawcy ci muszą ustanowić pełnomocnika. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Dokument pełnomocnictwa winien być dostarczony w postaci oryginału lub odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Oferta podpisana przez osoby nieuprawnione zostanie uznana za nieważną. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1 oryginał b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 c) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Pzp -Załącznik Nr 3 oryginał d) Dowód wniesienia wadium e) Upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności lub przy ofertach wspólnych pełnomocnictwo. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa winien być dostarczony w postaci oryginału lub odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przez niego wyznaczonym przypadającym przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Oferta podpisana przez osobę/osoby nieuprawnione zostanie uznana za nieważną. f) Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie cyt. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania; g) Doświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 5 - informacja o wykonanych przez Wykonawcę dostawach co najmniej 2 sztuk ciężkich samochodów ratowniczo - gaśniczych z ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, a także dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w w/w załączniku zostały wykonane należycie; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej 800.000,00 zł, j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości, decyzja właściwego organu wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego z nich, l) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m) Rysunki poglądowe pojazdu (uwzględniające jego wymiary). 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ppkt. h, j, l, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych, w ppkt. k składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie, o którym mowa w ppkt. k (art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z zastrzeżeniem dot. dokumentu oferty, pełnomocnictwa oraz oświadczenia wymienionego powyżej w pkt. 1 pkt. c oraz pkt.2 - zdanie ostatnie SIWZ..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl (w zakładce: przetargi).
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach