Przetargi.pl
Dostawa ciągników rolniczych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią

Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Młyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 855 731 , fax. 523 855 731
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
    ul. Młyńska 5
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 855 731, fax. 523 855 731
    REGON: 92365081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpnaklo.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągników rolniczych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy dwóch ciągników rolniczych fabrycznie nowych (rok produkcji 2020) do bieżącego utrzymania dróg powiatowych, z których każdy musi spełniać następujące wymagania/minimalne parametry: 3.2.1. Silnik:  Moc min. 70 km,  Pojemność skokowa min. 2800 cm3,  Wysokoprężny,  Chłodzony cieczą,  Turbodoładowany, 3.2.2. Układ hydrauliczny:  hydraulika przednia minimum 2 wyjścia,  hydraulika tylna minimum 4 wyjścia,  wydajność hydrauliki minimum 45 l/min 3.2.3. Przeniesienie napędu:  skrzynia zsynchronizowana,  min. rewers sterowany mechanicznie zsynchronizowany,  prędkość maksymalna 30 km/h,  napęd na 4 koła,  pneumatyka 1 i 2 obwodowa. 3.2.4. Wał odbioru mocy:  tylny 540/1000. 3.2.5. TUZ:  przedni udźwig min. 1100 kg,  tylny udźwig min. 2200 kg. 3.2.6. Kabina:  ogrzewanie,  wentylacja,  klimatyzacja,  głośniki i instalacja radiowa,  przednia i tylna wycieraczka. 3.2.7. Oświetlenie  oświetlenie podstawowe zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym,  oświetlenie robocze – reflektory 2 przednie i 2 tylne. 3.2.8. Wykonawca wraz z ciągnikami dostarczy dokumenty niezbędne do zarejestrowania w wydziale komunikacji w tym m. in. dokumenty homologacyjne (świadectwo homologacji) oraz instrukcję w języku polskim, książkę gwarancyjną, książkę serwisową, certyfikat CE, certyfikat EURO. 3.2.9. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny (producenta ciągnika) lub mobilny serwis gwarancyjny (producenta ciągnika). Gwarancja obejmuje cały ciągnik. Długość gwarancji Wykonawca deklaruje w formularzu ofertowym. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia awarii ciągnika (powstałej nie z winy Zamawiającego) w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia awarii. 3.2.10. W ramach serwisu gwarancyjnego wchodzi wykonanie okresowych kontroli i przeglądów w oparciu o zalecenia producenta (Zamawiający pokrywa koszt materiałów eksploatacyjnych). 3.2.11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na bazę materiałową w Paterku ul. Kcyńska 31
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 7.13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 7.13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY - nie dotyczy; 7.13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 7.13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 7.13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7.13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7.13.7 Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach