Przetargi.pl
Dostawa ciągnika sadowniczego oraz rozdrabniacza uniwersalnego i glebogryzarki

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika sadowniczego oraz rozdrabniacza uniwersalnego i glebogryzarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.ciągnik sadowniczy: - ciągnik sadowniczy fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008, - posiadający homologację zgodną z polskimi przepisami, - maszyna dopuszczona do poruszania się w ruchu kołowym po drogach publicznych zgodnie z ustawą o ruchu drogowym, - moc silnika min. 50 KM, - załączony napęd na 4 koła, - zbiornik podstawowy paliwa minimum 35 l, - silnik wysokoprężny spełniający normę Euro III ,chłodzony cieczą, turbo, - sterowanie silnikiem mechaniczne, - skrzynia biegów mechaniczna, zsynchronizowana, liczba biegów min. 12 P + 12T, - maksymalna prędkość nie mniejsza niż 30 km/h, - udźwig tylniego podnośnika minimum 1 200 kg, - udźwig przedniego podnośnika minimum 400 kg, - wydajność pompy hydraulicznej minimum 30 l/min., - kabina monolityczna, izolowana, ogrzewana i wentylowana, - szerokość ciągnika w zakresie 1 350 - 1 700 mm, - rozstaw osi 1700 mm, - min. promień zawracania nie większy niż 2 600 mm. 1.2. rozdrabniacz uniwersalny do koszenia i rozdrabniania trawy i gałęzi: - fabrycznie nowy, - szerokość robocza min. 1,35 m, - masa max. 300 kg, - zapotrzebowanie mocy do 40 KM, - liczba bijaków min. 20 szt., - możliwość zamontowania noży zamiast bijaków, - przesuw boczny mechaniczny, - regulacja wysokości cięcia poprzez zmianę wys. mocowania wału podporowego, - wał przegubowo-teleskopowy. 1.3. glebogryzarka do przygotowania podłoża pod trawniki: - fabrycznie nowa, - szerokość robocza min. 1,40 m, - liczba zębów min. 30 szt., - zapotrzebowanie mocy max. 30KW, Dostawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na zakupiony sprzęt nie krócej niż 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na?kładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 Udzielą min. 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - zał. nr 2, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 3 - Załącznik Wykonawcy UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo?spolitej Polskiej, zamiast w.w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej?sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe?go lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)/. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, udzielili min. 3 (trzech) dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na dostawie ciągnika (sadowniczego, ogrodniczego, rolniczego itp) o porównywalnych parametrach określonych w przedmiocie zamówienia (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) - zał. nr 4 4. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków - co najmniej 50 tys. zł - zał. nr 5 Załącznik Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach