Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy niskopodwoziowej oraz koparki gąsienicowej z osprzętem na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Więcborku

Gminna Spółka Wodna w Więcborku ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 3895227
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna w Więcborku
    Mickiewicza 22a
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 3895227
    REGON: 00076273800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółki przewidziane w przepisach innych niż Kodeks spółek handlowych i Kodeks cywilny lub formy prawne, do których stosuje się przepisy o spółkach (kod 023)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy niskopodwoziowej oraz koparki gąsienicowej z osprzętem na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Więcborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: "Dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy niskopodwoziowej oraz koparki gąsienicowej z osprzętem na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Więcborku". Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na trzy części: Część nr 1 – Ciągnik rolniczy o mocy 100 – 110KM, Część nr 2 – Przyczepa niskopodwoziowa o ładowności 14 – 15 ton, Część nr 3 – Koparka gąsienicowa z osprzętem o masie minimum 6000kg i mocy 45 – 55KM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 1, 2 i 3 do Formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) (rozdział 6 pkt 3 ppkt 1 lit. „a” SIWZ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: – wypełniony Formularz oferty – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; – wypełniony załącznik nr 1, 2 lub 3 do Formularza oferty – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– zgodnie ze składana ofertą; – oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ; – pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach