Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z fabrycznie nowym osprzętem, tj. ramieniem hydraulicznym, głowicami do: koszenia traw i krzaków, ścinki poboczy, pogłębiania rowów, cięcia krzaków i gałęzi drzew, a także rębakiem do gałęzi oraz przyczepą rolniczą – w celu realizacji zadań związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie) został zawarty w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny, zgodny z wymaganiami minimalnymi, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Specyfikacji technicznej, tj. w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (ciągnik rolniczy wraz z osprzętem wskazanym w ust. 1, oraz dokumentami, o których mowa w pkt 2), do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 2) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia musi przekazać Zamawiającemu dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika rolniczego i przyczepy, oraz kompletną dokumentację techniczną dostarczonego sprzętu, w szczególności: a) dowód własności (fakturę VAT); b) świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe, niezbędne do rejestracji i ewidencji ciągnika rolniczego i przyczepy; c) inne dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika rolniczego i przyczepy – jeśli występują; d) książeczki gwarancyjne i serwisowe – odrębnie dla każdej maszyny; e) instrukcje obsługi w języku polskim – odrębnie dla każdej maszyny. 3) Wykonawca gwarantuje, że przekazane dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika rolniczego i przyczepy, umożliwią rejestrację tych pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający wymaga, aby z dokumentu homologacji ciągnika wynikało, że możliwe jest zarejestrowanie tego pojazdu na dwie osoby. W przypadku niemożności zarejestrowania ciągnika rolniczego z uwagi na niespełnianie przez ten pojazd warunków technicznych w zakresie emisji spalin według obowiązujących norm, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym i niedokonania płatności z tytułu realizacji umowy na podstawie wystawionej faktury VAT, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu na własny koszt. 4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego co najmniej dwie osoby wyznaczone przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Ustala się, ze termin szkolenia nastąpi w terminie uzgodnionym miedzy stronami, nie później jednak niż w ciągu 14 dni licząc od dnia dostawy sprzętu. 5) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na ciągnik rolniczy – minimum 12 miesięcy; - na pozostały sprzęt – minimum 24 miesiące. 6) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 7) Okres gwarancji jest tożsamy z okresem rękojmi za wady. 8) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9) W okresie gwarancji wszelkie koszty naprawy sprzętu, w tym koszty dojazdu, robocizny, materiałów i części zamiennych, z wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu, ponosi Wykonawca. 10) W okresie gwarancji termin usunięcia wady (naprawy sprzętu) – w wyniku zgłoszenia złożonego przez Zamawiającego (drogą elektroniczną lub pisemnie) – musi nastąpić maksymalnie w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia usunięcia wady (naprawy). 11) Bezpłatne przeglądy gwarancyjne i serwisowe – w okresie obowiązywania gwarancji – przeprowadzane będą przez autoryzowany serwis gwarancyjny na miejscu u Zamawiającego. 12) Wykonawca zapewnia bezpłatną obsługę autoryzowanego serwisu w okresie gwarancji. Ustala się, że czas reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu wyniesie maksymalnie do 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznego, drogą elektroniczną lub pisemnego) – nie wliczając sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13) Wykonawca zapewnia co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego w odległości maksymalnie do 100 km od granic administracyjnych miasta Jelenia Góra. 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wypełnia tabelę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), w którym wskazuje markę (nazwę producenta), model i typ oferowanego sprzętu, a także jego rok produkcji oraz parametry techniczne. 6. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 6) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 8) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach