Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Tuliszkowie

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tuliszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, ul. Zaremby 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2792901 , fax. 063 2689667
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tuliszkowie
    ul. Zaremby 22 22
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2792901, fax. 063 2689667
    REGON: 31050658000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: budżetowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Tuliszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Tuliszkowie (dalej ZGK). Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników ZGK w Tuliszkowie w zakresie obsługi ciągnika. 2. Ciągnik musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r., pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży, ciągnik nie może pochodzić z ekspozycji, nie może być ciągnikiem testowym lub użytkowanym, jako zastępczy gotowy do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów czy inwestycji. 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na adres ZGK w Tuliszkowie, ul. Zaremby 22, 62-740 Tuliszków. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu wraz z ciągnikiem rolniczym dokumenty umożliwiające jego rejestrację, pełne instrukcje techniczno-eksploatacyjne w języku polskim, książki gwarancyjne, książki serwisowe, certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności), wykaz autoryzowanych stacji serwisowych. Wszystkie dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony ciągnika wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania protokołu odbioru. 6. Zastosowane w SIWZ i załącznikach szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zaproponowane produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania posiadają parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w SIWZ i załącznikach. 1. W celu oceny równoważności zaoferowanych urządzeń, wykonawca dołączy do oferty zgodnie z rozdziałem IX pkt 5 SIWZ - opis rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 39 8530 0000 0900 2386 2000 0010 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tuliszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach