Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego

Zakład Gospodarki Komunalnej w Puchaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Skoczylasa 83A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7575188 , fax. 0-81 7575188
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Puchaczowie
    ul. Skoczylasa 83A 83A
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7575188, fax. 0-81 7575188
    REGON: 43006693100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego fabrycznie nowego - rok produkcji 2010 przeznaczonego do wykonywania prac komunalnych, który musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym. Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV - 16.70.00.00-2 - ciągniki W/w ciągnik powinien spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy. 2. Minimalne wymagania dotyczące wyposażenia ciągnika oraz dopuszczalne parametry eksploatacyjno - techniczne: 2.1. Silnik - turbodoładowany typu diesel z intercoolerem o mocy min. 100 KM - max. 110 KM . - spełniający normy emisji spalin co najmniej EURO III , 2.2. Przeniesienie napędu : - Napęd 4 x 4, - Skrzynia biegów zapewniająca możliwość przełączania biegów pod obciążeniem, - Możliwość rozłączania napędów (napęd na tylną bądź obie osie), - Koła nie mniejsze niż: przód 24 i tył 34, - Minimalna liczba biegów do przodu: 20, - Zmiana kierunku jazdy za pomocą oddzielnej dźwigni-rewers, - Prędkość jazdy 40 km-h, 2.3. Układ hydrauliczny : - Pompa hydrauliczna o wydatku min. 70 l-min, - Minimalna ilość wyjść hydrauliki zewnętrznej: 2 pary wyjść tył, - Udźwig podnośnika tylnego min. 5500 kg, - Sterowanie podnośnikiem elektroniczne, - Zaczepy podnośnika automatyczne, - Zaczep tylny przesuwny z możliwością ciągnięcia przyczep jednoosiowych, wieloosiowych oraz rolniczych, 2.4. Wał odbioru mocy: - Zależny -niezależny, - Obroty 540-1000, 2.5. Instalacja elektryczna: - Napięcie 12 V z gniazdem umożliwiającym podłączenie urządzeń holowanych, 2.6. Kabina : - 2 osobowa z możliwością zarejestrowania na 2 osoby z homologacją . - Siedzenie operatora amortyzowane, - Siedzenie pasażera, - Dopuszczalny poziom hałasu w kabinie: 80 dB - Wentylacja i ogrzewanie, - spryskiwacze przedniej szyby oraz wycieraczki przedniej oraz tylnej szyby, - możliwość wsiadania oraz wysiadania na obie strony ciągnika, - min. 2 lusterka wsteczne, - światła drogowe, - kierunkowskazy, - światło ostrzegawcze (kogut), - oświetlenie robocze z przodu i tyłu ciągnika, - Przednie i tylne błotniki. 2.7. Inne: - Obciążniki przód min. 200kg, - gaśnica, - pojemność zbiornika paliwa min. 170 l, - trójkąt odblaskowy, - Akustyczny sygnał cofania, - Instrukcja operatora oraz katalog części zamiennych w języku polskim, - Homologacja, udokumentowanie danych fabrycznych, - Zestaw kluczy i narzędzi, 2.8. Masa całkowita maszyny do: 5500 kg. 2.9. Maszyna musi być fabrycznie nowa - rok produkcji 2010 i posiadać gwarancje producenta min. 18 miesięcy lub 1500 h. 2.10. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: z siedzibą w obrębie max. do 70 km od siedziby Zamawiającego. 2.11. Miejsce dostawy ciągnika - do siedziby Zamawiającego w Puchaczowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.2. Wykonanie minimum 10 dostaw ciągników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszym - w tym okresie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 1) potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2. posiada wiedzę i doświadczenie, 1.1.3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.1.4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.2. Wykaz wykonanych dostaw ciągników rolniczych - minimum 10 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (według zał. nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach