Przetargi.pl
Dostawa chromatografu cieczowego sprzężonego z detektorem mas z potrójnym kwadrupolem (LC/MS/MS) i detektorem diodowym (DAD) wraz z wyposażeniem

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, , fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chromatografu cieczowego sprzężonego z detektorem mas z potrójnym kwadrupolem (LC/MS/MS) i detektorem diodowym (DAD) wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa chromatografu cieczowego sprzężonego z detektorem mas z potrójnym kwadrupolem (LC/MS/MS) i detektorem diodowym (DAD) wraz z wyposażeniem [w tym min. systemem kontroli zestawu LC/MS/MS i zbierania danych, (komputer), oprogramowaniem do pełnego sterowania systemem LC/MS/MS i do tworzenia bibliotek widm (zwanym dalej w skrócie „oprogramowaniem sterującym”), zestawem części zużywalnych i zamiennych oraz zestawem podstawowych materiałów eksploatacyjnych]. Całość przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa (nieużywana). 2. Opis ze wskazaniem parametrów czy innego rodzaju oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalnych czy innego rodzaju właściwości dla chromatografu cieczowego sprzężonego z detektorem mas z potrójnym kwadrupolem (LC/MS/MS) i detektorem diodowym (DAD), o którym mowa w ust. 1 powyżej oraz wymienionych tam elementów jego wyposażenia, a także wyszczególnienie (wymienienie i opis wymagań) innych (nie wymienionych w ust. 1 powyżej) urządzeń składowych i elementów składających się na przedmiot niniejszego zamówienia, w tym innych niż oprogramowanie sterujące (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia) - podaje SIWZ. 3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej sekcji mowa będzie o „Sprzęcie” bez bliższego określenia - rozumieć przez to należy zarówno sam chromatograf cieczowy sprzężony z detektorem mas z potrójnym kwadrupolem (LC/MS/MS) i detektorem diodowym (DAD), jego części składowe, jak i wszystkie inne urządzenia czy innego rodzaju elementy (w tym oprogramowanie sterujące, zestaw części zużywalnych i zamiennych oraz zestaw podstawowych materiałów eksploatacyjnych) składające się na całość podanego w SIWZ Opisu techniczno-zakresowego przedmiotu zamówienia. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum: 1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie laboratoryjne znajdujące się na poziomie minus 1 w budynku Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, zlokalizowanego przy ul. Klemensa Janickiego 29 w Szczecinie (wskazany budynek posiada windę, do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie urządzeń i innych elementów Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej). 2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów składających się na Sprzęt; 3) Przeprowadzenia pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy) po ukończeniu czynności wskazanych w pkt 2) powyżej 4) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt (na okres przynajmniej minimum i w zakresie określonym w SIWZ). 5) Wydanie Zamawiającemu: a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty), b) Instrukcję korzystania i poprawnej eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji) Sprzętu c) Inne dokumenty, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu lub zostały wymienione w SIWZ jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Sprzętu. 6) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z zaoferowanego oprogramowania sterującego i innego oprogramowania/programów, wskazanych w SIWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów komputerowych, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest minimum licencja pełna, bezterminowa, minimum czterostanowiskowa. 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu: 1) Zapewnienie, przez okres zaoferowanej gwarancji Sprzętu (przez okres przynajmniej nie krótszy niż wymagany w SIWZ), przynajmniej zdalnego wsparcia aplikacyjnego i pomocy merytorycznej osobom obsługującym Sprzęt po stronie Zamawiającego (personelowi Zamawiającego) polegającej na wyjaśnianiu personelowi Zamawiającego, w reakcji na wcześniej zgłoszone z jego strony zapytania, kwestii technicznych związanych z bieżącym korzystaniem ze Sprzętu i prowadzeniem na nim badań, w szczególności pomocy w diagnozowaniu i/lub rozwiązywaniu ewentualnych problemów związanych z uzyskiwaniem poprawnych wyników analitycznych podczas prowadzonych na Sprzęcie badań; 2) Przeprowadzenie podstawowego szkolenia instruktażowego dla personelu (osób) Zamawiającego mającego na celu wstępne przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu (dwu etapowe – 2 x po dwa dni); 3) Przeprowadzenie dodatkowego szkolenia praktycznego, dotyczącego pomocy przy ustawianiu aplikacji oznaczania metabolitów, minimum 5 – etapowe (5 x po dwa dni); 4) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady; 5) Wykonywanie przeglądów serwisowych (konserwacyjnych) Sprzętu. 6. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 i 5 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP każdy Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach