Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 302
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 7787900, 7787922 , fax. 058 7787904
- Data zamieszczenia: 2012-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Sobieskiego 302 302
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 7787900, 7787922, fax. 058 7787904
REGON: 00109320000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chleba -2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku niżej wymienionej ilości pieczywa : 1. chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o gramaturze opakowania 350 g.- ilość 54 500 kg, zgodny z PN-92/A/74101 - kod CPV 15811100-7 2. chleb pszenny, krojony ,foliowany o gramaturze opakowania350 g.- ilość 600 kg, zgodny z PN-92/A/74105 - kod CPV 15811100-7 3. bułka tarta - ilość 400 kg , zgodna z PN-92/A/74105 - kod CPV 15800000-6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowychP Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. Wymagania organizacyjne.Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą następująco : 1.Dostawy chleba pszenno-żytniego realizowane będą partiami codziennie do godz. 11.00 w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem, pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. 2.Dostawy bułki tartej realizowane będą partiami nie częściej niż raz w miesiącu w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. 3.Dostawy chleba pszennego realizowane będą partiami według potrzeb, do godz. 11.00 w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem, pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. 4.Odbioru ilościowego i jakościowego przedmiotu zamówienia każdorazowo dokonywać będzie przedstawiciel zamawiającego. Wymagania dot. gwarancji W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia - w godzinach urzędowania zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wymagania wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów spożywczych - ZP17/2016
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół i Przedszkola w Strzebielinie 0siedlu przy ulicy M.C.Skłodowskiej 1
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa wody mineralnej, kawy herbaty i cukru
Dodano: 2016-04-08 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2016-04-08 - III. Dostawy przypraw:znak sprawy: 4/2016/BIGB O/POTULICE
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa żywności 05-PN-2016
Dodano: 2016-01-11 - Sukcesywna dostawa prowiantu na statek Baltica GDY-100
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa do magazynu Szpitala artykułów spożywczych
Dodano: 2015-12-14