Przetargi.pl
Dostawa chirurgicznych materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy. DZP/38/382-18/11

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chirurgicznych materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy. DZP/38/382-18/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy. Zestawienia parametrów techniczno - użytkowych oferowanego urządzenia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Oferowane wyroby muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego określenia zaoferowanego w ofercie urządzenia, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy handlowej oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Aparat do fakoemulsyfikacji zaćmy dostarczony do siedziby Zamawiającego musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych inwestycji. Zamawiający wymaga, aby aparat do fakoemulsyfikacji zaćmy był fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), nieużywany. Wyklucza się aparat demonstracyjny (wystawy, prezentacje). Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi aparat do fakoemulsyfikacji zaćmy na Bloku Operacyjnym Wojewódzkiego Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju, przy Al. Jana Pawła II 7, Dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. Wykonawca zapewni przeszkolenie personelu medycznego ( 5 lekarzy) w zakresie obsługi urządzenia. Terminy do uzgodnienia z Zamawiającym Wykonawca przed przekazaniem aparatu do siedziby Zamawiającego zobowiązany jest zaopatrzyć dostarczony przedmiot umowy w: 1.Karta gwarancyjna, 2.etykiety producenta, 3.nstrukcje obsługi w języku polskim, 4.właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim 5.Wykaz materiałów zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy określonych przez producenta 6.Wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji określonych przez producenta przedmiotu umowy, 7.wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania przedmiotu umowy nie mogą być wykonywane przez Zamawiającego. Sukcesywne dostawy chirurgicznych materiałów okulistycznych ( soczewki wewnątrzgałkowe, materiał wiscoelastyczny, kasety i dreny) będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Wszystkie oferowane materiały okulistyczne powinny posiadać termin przydatności do użycia minimum 12 miesięcy liczony od dnia dostawy. Informacja w tym zakresie powinna być umieszczona w widocznym miejscu na dostarczonym produkcie. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu gospodarczego dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 48 godzin roboczych - wad jakościowych w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym Minimalne wymogi gwarancji, serwisu gwarancyjnego dla aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy: 1.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot dzierżawy 36 miesięcznej gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się od dnia przekazania przedmiotu dzierżawy Zamawiającemu. 2.Gwarancja obejmuje: czas i koszty dojazdu i zakwaterowania serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, materiałów i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do wykonania zabiegów; 3.Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godzin roboczych od otrzymania na piśmie bądź faksem lub e-mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego aparatu oraz do jej usunięcia w terminie maksymalnie do 4 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie; 4.Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 10 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterki lub wadzie, ( to jest od otrzymania na piśmie bądź faksem lub e-mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować). 5. W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady dostarczonego i zamontowanego urządzenia w czasie określonym w ust. 3) i 4) od chwili powzięcia wiadomości o awarii, usterce lub wadzie Wykonawca zobowiązuje się do: dostarczenia - w ciągu wyżej wymienionych 4 lub 10 dni - na czas naprawy - urządzenie zamienne tej samej klasy i o tych samych parametrach technicznych bez dodatkowych opłat. 6.W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązania opisanego w ust. 5), będzie on zobowiązany do pokrycia w całości kosztów przestoju oraz utraconych korzyści. 7.W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady w terminie określonym w ust. 3) i 4), bądź niestawiennictwie na oględziny w terminie określonym w ust. 3), Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie, co najmniej 3 lat. 9.Wykonawca zobowiązuje się podczas trwania gwarancji do wykonania bezpłatnych przeglądów w celu potwierdzenia bezpiecznej pracy aparatu; 10.W przypadku sporów dotyczących napraw gwarancyjnych, które w ocenie Wykonawcy będą następstwem nieprawidłowego użytkowania, Zamawiający może na koszt Wykonawcy przkazać aparat do oceny niezależnemu podmiotowi bez utraty gwarancji; 11.Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji trzech istotnych awarii, usterek i wad tego samego podzespołu. Wymiana gwarancyjna sprzętu nastapi w czasie nie dłuższym niż 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. 12.W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta a treścią umowy pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji obsługi użytkowania w języku polskim na oferowany aparat najpóźniej w dniu jego uruchomienia. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobu i jego nazwy handlowej lub numeru katalogowego. UWAGA: W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie Producent i nazwa handlowa Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy nr katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego asortymentu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego zamówienia na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy bez konsekwencji finansowych uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach