Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61767 Poznań, ul. Masztalarska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 22 20 200 , fax. 61 22 20 500
- Data zamieszczenia: 2018-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3
61767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 22 20 200, fax. 61 22 20 500
REGON: 68449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemoodpornych ubrań gazoszczelnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 38 kompletów fabrycznie nowych chemoodpornych ubrań gazoszczelnych, wykorzystywanych podczas działań ratownictwa chemicznego i ekologicznego. Ubranie jednoczęściowe wykonane w formie kombinezonu, umożliwiające pracę ratownika w aparacie powietrznym nadciśnieniowym i hełmie, noszonymi pod ubraniem. Ubranie fabrycznie nowe, rok produkcji 2018. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł przed upływem terminu na składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Masztalarska 3 w Kancelarii KW PSP Poznań, a jego kopia załączona do oferty. 2) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3) Dokument wymieniony w pkt V.3 ppkt. 1) SIWZ – jeżeli dotyczy. 4) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym druk oferty - jeżeli dotyczy. 5) Zamawiający dopuszcza/zaleca złożenie załącznika nr 8 do SIWZ tj.: oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przez Wykonawcę, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ NA POTRZEBY URBIS SP Z O.O.
Dodano: 2024-01-23 - DOSTAWA ARTYKUŁOW BHP II
Dodano: 2023-11-17 - ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON
Dodano: 2023-08-03 - Kombinezon ochronny jednorazowy.
Dodano: 2022-03-28 - Zakup kombinezonów barierowych, masek FFP3 oraz masek chirurgicznych
Dodano: 2022-03-14 - Zakup środków ochrony osobistej
Dodano: 2022-02-17 - Zakup kombinezonów barierowych
Dodano: 2022-02-04 - Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej
Dodano: 2022-01-18 - Zakup kombinezonów barierowych
Dodano: 2021-12-29 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, tj. półmasek ochronnych z filtrem FFP3 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.
Dodano: 2021-12-06