Gmina Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
- Data zamieszczenia: 2019-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896760780, fax. 896760790
REGON: 51074325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cateringu suchego do 9 Szkół Podstawowych w Gminie Ostróda w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: 1) Sukcesywną dostawę cateringu suchego do 9 Szkół Podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Ostróda tj.: 1) woda mineralna niegazowana 500 ml w plastikowej butelce - do 17.680 sztuk, 2) sok owocowy min. 300 ml bez dodatku cukrów i substancji słodzących w plastikowej butelce – do 44.200 sztuk, 3) baton zbożowy na bazie płatków owsianych z dodatkami typu crunchy, 40 gr – do 13.260 sztuk, 4) rogal z nadzieniem w postaci kremu (kakao) lub w postaci dżemu (truskawka, morela, czereśnia), 60 gr – do 44.200 sztuk, 5) ciastka zbożowe w opakowaniu, 50 gr – do 17.680 sztuk, 6) krążki kukurydziane/ryżowe/orkiszowe – do 17.680 sztuk, 2) produkty zgodne z normami HACCP oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 3) Ilość produktów będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci i będzie różna w poszczególnych szkołach. 4) Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia odpowiedniej ilości produktów zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym na dany tygodniowy okres telefonicznie na dwa dni przed datą dowozu. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych na zasadach określonych poniżej: -Równoważność została przez Zamawiającego wskazana w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie minimalnych lub oczekiwanych: zawartości, ilości, wymiarów, funkcjonalności, przeznaczenia. -Zamawiający za produkty równoważne, rozumie produkty o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które odpowiadają cechom opisanym w tym załączniku lub są lepsze od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczone są innym znakiem towarowym. W przypadku zaoferowania innych produktów, niż wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, udowodnienie równoważności proponowanych produktów, każdorazowo spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Klebarku Wielkim.
Dodano: 2024-03-03 - „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku w 2024 roku”
Dodano: 2024-01-23 - Sukcesywna dostawa mrożonek owocowo – warzywnych i rybnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2024 roku
Dodano: 2023-12-17 - Sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
Dodano: 2023-07-10 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
Dodano: 2023-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie w terminie od 02.01.2023r. do 31.07.2023r.
Dodano: 2022-12-11 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2023r.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie w terminie od 02.01.2023 r. do 31.07.2023 r.
Dodano: 2022-11-30 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku na 2023 rok
Dodano: 2022-11-28