Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Kraszewskiego 142
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 018 4712338
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142 142
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 018 4712338
    REGON: 00030058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju, o wartości 290 555,00 zł, w następujących nominałach i ilościach: 450 zł - 1 szt., 475 zł - 1 szt., 560 zł - 3 szt., 600 zł - 4 szt., 620 zł - 2 szt., 750 zł - 38 szt., 760 zł - 1 szt., 950 zł - 199 szt., 1 000 zł - 66 szt., Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (zwanych dalej bonami) nastąpi na następujących warunkach: 1) bez pobierania przez Wykonawcę marży lub prowizji, 2) termin ważności bonów co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, 3) dostarczenie elektronicznych kart podarunkowych do siedziby Zamawiającego, 4) ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę, 5) dostarczenie elektronicznych kart podarunkowych w opakowaniach zbiorczych, bony winny być numerowane, w celu umożliwienia określenia wartości każdego z nich oraz posegregowane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 6) możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowości kwoty elektronicznej karty podarunkowej albo innych nieprawidłowości, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 3 dni, 7) możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na bonie, 8) każdy bon powinien posiadać indywidualny i nie powtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji, 9) bony winny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży, 10) bony winny posiadać możliwość sprawdzenia salda dostępnych środków z pomocą dostępnych środków komunikacji - (telefon, internet). 11) bony winny posiadać możliwość wypłaty kwoty doładowania z bankomatu Kod CPV: 30163000-9 Karty płatnicze Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga, aby dostawa wykonana została w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 2. Zamówiona partia musi być dostarczona w całości. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych partii dostaw. 3. Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301630009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość punktów handlowych na terenie miasta Krynicy - Zdrój i powiatu nowosądeckiego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach