Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych dla uprawnionych pracowników wojska w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - Nr 42/17/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 6145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych dla uprawnionych pracowników wojska w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - Nr 42/17/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa bonów towarowych w formie papierowej o nominałach: 50 złotych, 20 złotych oraz 10 złotych dla uprawnionych pracowników wojska w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bony towarowe o łącznej wartości nominalnej 155 900,00 złotych oraz 750 kopert do ich zapakowania, na potrzeby następujących jednostek: - 41. Baza Lotnictwa Szkolnego Dęblin – 1 456 szt. bonów o nominałach 50 zł, 3 824 szt. bonów o nominałach 20 zł (całkowita wartość nominalna bonów: 149 280,00 zł ) oraz 750 kopert do ich zapakowania; - Jednostka Wojskowa 3248 Dęblin Twierdza – 115 szt. bonów o nominałach 50 zł, 43 szt. bonów o nominałach 20 zł, 1 szt. bonu o nominale 10 zł (całkowita wartość nominalna bonów: 6 620,00 zł). Zamawiający wymaga zaoferowania bonów towarowych w formie papierowej, nie dopuszcza bonów w formie elektronicznej z uwagi na fakt, iż: - grupą docelową, dla której zamawiane są bony są m.in. emeryci (stosowanie kart elektronicznych budzi obawy, zwłaszcza w przypadku pracowników w starszym wieku czy emerytów i rencistów, ponieważ realizacja bonów w tej formie wymaga zapamiętania dodatkowego PIN do uruchomienia karty, co stanowi dodatkowe utrudnienie, a stosowanie tej formy rozliczeń często nie jest wśród tych osób praktykowane, nawet w przypadku codziennych płatności); - w przypadku kart elektronicznych – nie zawsze można wykorzystać pełną sumę bonu – czasami zostają niewykorzystane grosze; - takie są preferencje i potrzeby zgłaszane do Działu Socjalnego przez pracowników zamawiającego oraz emerytów i rencistów; - bon tradycyjny w wersji papierowej jest nadal atrakcyjny i jest bardziej praktyczny dla pracownika, pracownicy są przyzwyczajeni do bonu w wersji papierowej, gdyż realnie widzą nominał i nie ma żadnych utrudnień technicznych w realizacji bonów w wersji papierowej (zwłaszcza, że zamawiane są dość niskie nominały dostosowane do potrzeb każdego: 10 zł, 20 zł, 50 zł). 2. Papierowe bony towarowe oferowane przez wykonawcę muszą podlegać wymianie na towary w wielobranżowych placówkach handlowych wskazanych przez wykonawcę w ofercie (załącznik Nr 1a do SIWZ; załącznik Nr 2 do umowy). Wykonawca musi zagwarantować realizację bonów towarowych w co najmniej jednej wielobranżowej placówce handlowej w każdym z następujących miast: Dęblin, Ryki, Puławy (wraz z ofertą należy złożyć wykaz wielobranżowych placówek handlowych w miastach: Dęblin, Ryki, Puławy, w których będzie można zrealizować bony towarowe). Przez wielobranżową placówkę handlową należy rozumieć punkt posiadający jedną nazwę i realizujący w jednym miejscu sprzedaż co najmniej następujących branż: - art. spożywcze, - art. przemysłowe Wyżej wymieniony asortyment powinien być dostępny dla kupujących w ilościach jednostkowych bez wymogu kupowania opakowań zbiorczych. 3. Szacunkowa ilość poszczególnych nominałów dla każdej z jednostek biorących udział w zamówieniu została określona w punkcie 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych bonów lub do zwrotu niewykorzystanych, a zamówionych bonów w granicach 10 % wartości zamówienia, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, których nie można było przewidzieć, mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb (np. zmniejszenia się liczby pracowników korzystających z ZFŚS, wypadków losowych, ustania stosunku pracy, itp.). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec zamawiającego, zaś zapłata nastąpi za faktycznie dostarczone i wykorzystane bony. 4. Wynagrodzenie za dostarczone bony płatne będzie ze środków ZFŚS na podstawie not księgowych lub rachunków. Bony oraz noty księgowe lub rachunki wykonawca zobowiązuje się wystawić i zapakować oddzielnie dla każdej z jednostek: 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego Dęblin i Jednostki Wojskowej 3248 Dęblin Twierdza. 5. Cena brutto oferty jest to kwotowo ustalona wartość zamówionych bonów, traktowana jako ostateczna do zapłaty przez zamawiającego, obejmująca poniesione przez wykonawcę koszty, tj.: druku bonów, dostarczenia ich do siedziby zamawiającego, kopert do ich zapakowania, itp. Zamawiający ani okaziciel bonów nie mogą ponosić żadnych dodatkowych kosztów i innych opłat manipulacyjnych z tytułu ich realizacji, aktywacji, ubezpieczenia, itp. 6. Na każdym dostarczonym bonie musi być wydrukowany jego nominał odpowiadający wartości bonu oraz data jego ważności. Minimalny termin realizacji bonów nie może być krótszy niż do dnia 31.12.2018 r. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bony towarowe jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bony do siedziby zamawiającego, tj. 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Dęblin-Lotnisko, ul. Brygady Pościgowej 5, Kancelaria Jawna, budynek nr 226, pok. nr 7. Dostawa winna nastąpić w dzień pracy zamawiającego, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530. O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego telefonicznie lub faksem, co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych bonów zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt. 8, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego (komisja powołana do odbioru bonów towarowych) w obecności przedstawiciela wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych bonów zostanie sporządzony protokół odbioru. Podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i przedstawiciela wykonawcy protokół odbioru, stanowić będzie podstawę do wystawienia not księgowych lub rachunków osobno dla każdej z jednostek. 10. Wykonawca dostarczy bony do siedziby zamawiającego na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do czasu dokonania odbioru bonów przez zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym ich uszkodzeniem lub utratą ponosi wykonawca. Dostarczone bony powinny być zapakowane osobno dla każdej jednostki. Podwykonawcy 11.Zamawiający nie przewiduje na podst. art. 36 a) ust. 2 ustawy zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). 11.2. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 11.3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. 11.4. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały w ogólnych warunkach umowy – załączniku nr 5 do SIWZ. 11.5. Umowa o podwykonawstwo będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. 11.6. Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia. 12. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199750-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część A Oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ - pkt I); 2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ - pkt I ). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniach (załącznik nr 3 i nr 2 do SIWZ - pkt II). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (niebędących podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ - pkt III). Oświadczenia, o których mowa powyżej muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Część B 7. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, dotyczącej między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy: 7.1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy). 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i składać się w szczególności z: 1.1. wypełnionego formularza ofertowego sporządzonego na wzorze stanowiącym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, w którym wykonawca musi podać: - ilość wielobranżowych placówek handlowych, w których można będzie realizować bony na terenie miast: Dęblin, Ryki, Puławy (min. 1 w każdym z miast) wraz z załączonym wykazem wielobranżowych placówek handlowych w miastach: Dęblin, Ryki, Puławy, w których będzie można zrealizować bony towarowe – wzór wykazu stanowi załącznik Nr 1a do SIWZ (wykonawca musi zagwarantować realizację bonów towarowych w co najmniej jednej wielobranżowej placówce handlowej w każdym z następujących miast: Dęblin, Ryki, Puławy. Przez wielobranżową placówkę handlową należy rozumieć punkt posiadający jedną nazwę i realizujący w jednym miejscu sprzedaż co najmniej następujących branż: art. spożywcze, art. przemysłowe); - termin ważności (realizacji) bonów od dnia ich dostarczenia zamawiającemu (należy podać: dzień, miesiąc, rok - minimalny termin realizacji bonów nie może być krótszy niż do dnia 31.12.2018 r.); wraz z formularzem ofertowym Wykonawca złoży także: 1.2. oświadczenia - w formie pisemnej (oryginał) pod rygorem nieważności (zgodnie z wzorem stanowiącym Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ); 1.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa; 1.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (nie dotyczy); 1.5. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego); 1.6. Inne dokumenty wymagane przez obowiązujące przepisy. 1.7. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Przedmiotowe zobowiązanie (w oryginale) wykonawca musi załączyć do oferty. Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, to zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). Zaleca się, aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podziału obowiązków wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach