Przetargi.pl
Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-137 Lublin, Marii Koryznowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    Marii Koryznowej 2 d
    20-137 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
    REGON: 41654130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa talonów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2020 i 2021 o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, możliwych do realizacji w punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin. Talony muszą posiadać wyłącznie formę papierową. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część nr 1 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału pomocy środowiskowej i podległych Filii – 46 332 sztuki – w roku 2020 i 2021 Część nr 2 – Dostawa talonów dla podopiecznych Wydziału świadczeń socjalnych – 3 500 sztuk – w roku 2020 Talony dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w zależności od wybranej części zamówienia, sukcesywnie, partiami, w terminie maksymalnie do 4 dni (zgodnie ze złożoną ofertą) roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego ilość talonów, odrębnie dla każdej z filii oraz Wydziału świadczeń socjalnych w formie pisemnej, faxem lub e-mailem. Adresy dostawy talonów: W zakresie części nr 1: Filia nr 1, ul. Lubartowska 6-8, 20-084 Lublin Filia nr 2, ul. Hutnicza 1a, 20-218 Lublin Filia nr 3, ul. Mieszka I 4, 20-610 Lublin Filia nr 4, al. Kompozytorów Polskich 8, 20-844 Lublin Filii nr 5, ul. Nałkowskich 114, 20-470 Lublin W zakresie części nr 2 Wydział Świadczeń Socjalnych, ul. Zembrzycka 88-92 , 20-445 Lublin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199750-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 4). 2. Formularz „Oferta” (Załącznik Nr 1) 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach