Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych dla pracowników ZSO Nr 8 w Łodzi

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-538 Łódź, ul. Stanisława Czernika 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6738683, 6737207 , fax. 042 6738683
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Łodzi
    ul. Stanisława Czernika 1/3 1/3
    92-538 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6738683, 6737207, fax. 042 6738683
    REGON: 47090946200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lo47.szkoly.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych dla pracowników ZSO Nr 8 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę bonów towarowych dla pracowników ZSO Nr 8 w Łodzi w ilości 1600 sztuk o wartości 50 zł każdy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je nienależycie, b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub innym dokumencie, w którym określono warunki udziału w postępowaniu. e) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, f) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, g) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane. 3. Odrzuceniu podlega oferta która: a) nie spełnia wymagań określonych w SIWZ, b) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem rozdz. XIII pkt.3, c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie oczywistej pomyłki, o której mowa w rozdz. XIII pkt.3. d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z ewentualną uchwałą wspólników upoważniającą Zarząd do zawarcia umowy (zgodnie z art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), c) podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca może ubiegać się o udział w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z pkt. 1 i 2 Rozdział VI SIWZ (zał. nr 3), d) podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (zał. nr 4), e) wykaz placówek z wyłączeniem placówek Ruch i Kolporter, w których można realizować bony z podaniem ich nazwy i adresu, umiejscowionych na obszarze, na którym ma być świadczona usługa, czyli: miasto Łódź . f) Wzór oferowanego kuponu, 2. Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oferta oraz wymagane oświadczenia, powinny być podpisane przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i Wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość placówek, w których można realizować kupony zgodnie z wykazem o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 lit e) na terenie miasta Łodzi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lo47.szkoly.lodz.pl ; gim35.szkoly.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach