Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Niechorska 27 27
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
REGON: 00031028400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biometru optycznego na potrzeby SPZZOZ w Gryficach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa biometru optycznego na potrzeby SPZZOZ w Gryficach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium- 800,00zł(osiemset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 4 dostaw biometru optycznego stanowiącego przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu zamówienia dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te były wykonane należycie (załącznik Nr 2 oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie ) 3) Instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Dokumenty dopuszczające oferowane urządzenia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 5) Złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - 800,00zł (osiemset złotych)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 4 dostaw biometru optycznego stanowiącego przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu zamówienia dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te były wykonane należycie (załącznik Nr 2 oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie ) 3) Instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Dokumenty dopuszczające oferowane urządzenia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 5) Złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - 800,00zł (osiemset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 4/2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-12-15 - dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-10-29 - Dostawę kaniul oraz protez naczyniowych
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 45/2015
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa części zamiennych do AutoPulsów oraz defibrylatorów w dwóch pakietach: Pakiet I baterie,łyżki ,taśmy piersiowe Pakiet II Kable
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa stentów XL oraz włókniny do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa pierścieni do plastyki zastawki trójdzielnej wraz z dzierżawą dwóch kompletów miarek.
Dodano: 2014-12-19 - dostawa sond do ultrasonografi wewnątrznaczyniowej do aparatu Volcano S5 Imaging System
Dodano: 2014-12-03 - dostawa systemów do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu u kobiet na potrzeby Oddziału Gin.-Poł.
Dodano: 2014-10-17