Przetargi.pl
Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole ogłasza przetarg

  • Adres: 56160 Wińsko, ul. Nowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 389 80 29 , fax. 0-71 389 88 50
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole
    ul. Nowa 2
    56160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 389 80 29, fax. 0-71 389 88 50
    REGON: 93302247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dostawy słomy i siana do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. kotłowni szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku. Dostawy odbywać się będą czterech okresach od 01.08.2018 do 31.07.2021 tj. 01.08.2018 r. – 31.12.2018 r. 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r. 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r. 01.01.2021 r. - 31.07.2021 r. Słoma/siano powinna być ciasno sprasowana w balotach okrągłych o średnicy 150-180 cm i wysokości 150 cm , waga każdego balotu: 150-300 kg oraz wilgotności każdego balotu 14% w każdym jego miejscu. Szacunkowa ilość dostawy słomy/siana wynosi : do 1350 ton Przechowywanie słomy/siana jest nieodpłatne. Słoma/siano winny być odpowiednio zabezpieczone (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach, stodołach i innych zadaszonych miejscach zabezpieczając przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. Płatność za dostarczoną słomę następować będzie miesięcznymi fakturami wystawionymi przez Wykonawcę. 1.Wymagania organizacyjne: • zamawiana słoma/siano musi być dostarczana na bieżąco na telefoniczne żądanie Zamawiającego przesłane dodatkowo faksem lub mailem lub pocztą oraz rozładowywana własnymi środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, • dostawa zamówionej słomy/siana będzie następowała najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, • dostarczana słoma/siano jest ważona, w punkcie ważenia wskazanym przez Zamawiającego i na jego koszt w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego i palacza, • słoma rozładowywana jest po zmierzeniu wilgotności przez osoby przyjmujące w obecności i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, • w przypadku przekroczenia norm wilgotności (wskazanie higrometru) kwestionowana partia słomy/siana nie będzie przyjęta. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia słomy o odpowiedniej wilgotności, • Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biomasy w ciasno sprasowanych balotach o parametrach: > średnica balotu 150 -180 cm > wysokość balotu 150 cm > waga balotu 150 – 300 kg > wilgotność w każdym miejscu balotu 14% • baloty, które przekroczą wilgotność 14% -16% będą przyjęte z pomniejszeniem ich wartości o 25% ceny 1 tony brutto. Baloty powyżej 18% wilgotności nie będą przyjęte, • słoma będzie dostarczana partiami (ok. 3-5 ton) w zależności od pojemności magazynu w kotłowni, w terminach ustalonych z obsługą kotłowni i Zamawiającym, • Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bieżącego odbioru pozostałości po wypalonej biomasie (popiołu).Wywóz popiołu odbywać się winien:  w okresie grzewczym (15.10 – 15.04) 4 pojemniki a’ 1200 L - 2 razy w m-cu  w okresie poza sezonem (16.04. -14.10) 4 pojemniki a’ 1200 L – 1 raz w m-cu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03114000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną